شرایط فروش کامیون فوتون H5 در بهمن ۱۴۰۲
منتشر شده در ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۸
کامیون فوتون H5

شرکت ایران خودرو دیزل شرایط فروش کامیون فوتون H5 با ADR را در بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام نمود.

به گزارش خودروم، شرکت ایران خودرو دیزل شرایط فروش کامیون فوتون H5 در بهمن۱۴۰۲ را اعلام نمود. در این طرح کامیون فوتون اچ ۵ با ADR یا مجوز حمل کالا خطرناک فقط از طریق سایت شرکت و به صورت اینترنتی از هشتم بهمن ۱۴۰۲ تا زمان اتمام ظرفیت قابل سفارش‌گذاری است.

قیمت نهایی کامیون فوتون H5 در بهمن ۱۴۰۲، چهار میلیارد و ۵۵۹ میلیون و ۷۳۴ هزار تومان اعلام می‌شود و متقاضیان باید در مرحله اول پیش پرداختی به مبلغ ۱ میلیارد و ۵۵۹ میلیون تومان پرداخت کنند. زمان تحویل خودرو با توجه به پرداختل به موقع و تکمیل مالی هفته آخر اسفند ۱۴۰۲ است. سود مشارکت و انصراف سالانه نیز صفر درصد خواهد بود.

شرایط فروش کامیون فوتون H5 در بهمن ۱۴۰۲

طرح شرایط فروش کامیون فوتون H5 در بهمن۱۴۰۲ دارای محدودیت‌ کد ملی بوده و شخص متقاضی نباید در طول یکسال گذشته از ایران خودرو دیزل کامیون یا کشنده خریداری کرده باشد. کشنده فوتون H5 ایران خودرو دیزل با جواز حمل ۴۴ تن بار به یک موتور شش سیلندر خطی با حجم ۱۱,۸۲۴ سی‌سی و قدرت ۴۶۰ اسب بخار با گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر مجهز است. سیستم هشدار خروج از خط، دو تخت خواب، اینتر کولر، توربوشارژ، کولر و بخاری درجا تنها بخشی از امکانات این کامیون هستند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.