هزینه هنگفت بی وای دی برای حضور در یک نمایشگاه
سطح اهمیت منتشر شده در ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۸
تاریخچه بی وای دی

بی وای دی برای حضور در نمایشگاه شنژن بیش از ۱۳۸ میلیون دلار هزینه کرد و ۵۰ هزار متر مربع از سالن‌های آن را تصاحب نمود!

به گزارش خودروم، بیست و هشتمین نمایشگاه خودروی منطقه خلیج بزرگ چین با نام شنژن در آستانه برگزاری است. این رویداد را باید یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های مرتبط به صنعت خودروسازی چین دانست. نمایشگاه مزبور در مساحتی ۲۰۰ هزار متر مربعی برگزاری می‌شود و میزبان ۲۰۰ خودروساز با بیش از هزار مدل خودرو است. بنابراین فرصتی منحصر به فرد برای علاقه‌مندان به خودرو فراهم بوده و آنها می‌توانند آخرین پیشرفت‌های صنعت خودروسازی را ببینند. جایی که حضور تأمین کنندگان قطعات، توسعه دهندگان نرم‌افزار و… به غنی‌تر شدن آن کمک می‌کند. پس هزینه هنگفت بی وای دی برای حضور در این نمایشگاه بی دلیل نیست.

منطقه خلیج بزرگ چین در جنوب این کشور قرار دارد. این ناحیه شامل نه شهر در استان گوانگدونگ و دو منطقه ویژه هنگ کنگ و ماکائو است. جمعیت آن نیز بیش از ۸۶ میلیون نفر را شامل می‌شود. همین‌ها باعث شد که بی وای دی با صرف هزینه ۱۳۸ میلیون دلاری در یک سالن، ۲۰ هزار متر مربع فضا در داخل و ۳۰ هزار متر مربع در فضای باز را در اختیار بگیرد. غرفه بزرگ بی وای دی میزبان برند BYD، یانگ وانگ، دنزا و فنگ چانگ بائو است. قرار است که نمایشگاه شنزن اولین میزبان عمومی یانگ وانگ U8 باشد.

در مرکز سالن بی وای دی مدل سیل ۰۶ و شین L پلاگین هیبرید به نمایش در می‌آیند. در سال ۲ نیز غرفه هواوی با های کار و طیف وسیعی در برندها شامل استلاتو، آیتو و لوکسید حاضر هستند. در واقع بی وای دی و هواوی در شنژن مستقر بوده و در بازار خودروهای پاک چین عملکرد مطلوبی دارند. به طوری که بی وای دی در پنج ماه ابتدایی سال جاری میلادی نزدیک به ۱,۲ میلیون دستگاه خودروی پاک فروخته است. این رقم برای بی وای دی کمی بیشتر از ۱۴۸ هزار خودرو است.

نفوذ شنژن در بازار چین

این رویداد با توجه به تغییر رویکرد مشتریان خودرو نسبت به محصولات چینی با ازدحام جمعیت همراه خواهد بود. بنابراین برندهای نیو، بی وای دی، لی اتو و جیلی با شرایط مطلوبی مواجه هستند. ضمن اینکه شنژن اکنون رهبر توسعه خودروهای پاک در چین بوده و به دنبال رسیدن به سطحی جهانی تا سال ۲۰۲۵ و تولید سالانه بیش از ۲ میلیون خودروی الکتریکی است. در واقع باید دانست که ضریب نفوذ شنژن در بازار خودروهای برقی چین حدود ۶۸ درصد بوده و این رقم دو برابر میانگین این کشور است.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.