نسل جدید جیلی X6 پرو شکار شد
بهتر از گذشته منتشر شده در ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
جیلی X6 پرو

عکاسان جاسوسی صنعت خودروسازی چین به تازگی تصاویری از نسل جدی شاسی بلند کامپکت جیلی X6 پرو منتشر کرده‌اند.

به گزارش خودروم، به تازگی تصاویری از نسل جدید جیلی X6 پرو توسط عکاسان جاسوسی صنعت خودروسازی چین شکار شده است. این خودروی جدید مانند اکثر اتومبیل‌های چینی به موتور 1,5 لیتری توربوشارژ مجهز می‌شود. رسانه‌های چینی انتظار دارند که در نیمه اول سال 2023 این خودرو وارد بازار شود. نسخه فعلی این شاسی بلند کامپکت از موتور 1,4 لیتری توربو استفاده می‌کند و قیمت آن بین 11,000 تا 13,100 دلار است. در چین از نام ویژن یوانجینگ برای نامگذاری این خودرو استفاده می‌شود.

جیلی X6 پرو

نسخه فعلی جیلی X6 پرو در طول، عرض و ارتفاع ابعادی 4,518، 1,834 و 1,715 میلی‌متری دارد و فاصله بین دو محور آن 2661 میلی‌متر است. با توجه به تصاویر جاسوسی نسل جدید این خودرو، ما در جلو شاهد بکارگیری جلوپنجره کروم کاری شده با طرح آبشاری و چراغ‌هایی با ظاهر تهاجمی‌تر هستیم. از ایده سقف شناور با بکارگیری تزئینات کرومی در لبه پایینی پنجره انتهایی استفاده می‌شود. قوس سقف از ستون B دارای شیب قابل توجهی بوده و خط شخصیت خودرو در کناره‌ها از گلگیر جلو تا عقب امتداد یافته است.

جیلی X6 پرو

درباره فضای داخلی باید فعلاً به تصاویر جاسوسی استناد کرد. با توجه به تصاویر یادشده ما شاهد کابینی با تریم مشکی و قهوه‌ای هستیم. به نظر می‌آید که صندلی‌ها با چرم بسیار با کیفیتی پوشیده شده‌اند. از اشکال هندسی برای تزئین صندلی‌ها و سایر بخش‌ها استفاده شده و فرمانی تخت پیش روی راننده قرار دارد. دسته دنده‌ای الکترونیکی و دو جا لیوانی در کنسول میانی دید می‌شود.

جیلی X6 پرو

همان گونه که در ابتدای متن اشاره شد؛ نسل فعلی جیلی X6 پرو به موتور 1,4 لیتری توربو با قدرت 141 اسب بخار و 235 نیوتن متر گشتاور مجهز است. این خودرو برای انتقال نیرو به محور جلو از گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک CVT استفاده می‌کند. براساس اطلاعات درج شده بر روی نسل جدید این خودرو، جیلی X6 پرو جدید از موتور 1,5 لیتری توربو و مشابه با مدل بوی L استفاده خواهد کرد. این موتور 181 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور دارد. پیشرانه یادشده برای انتقال نیرو به محور جلو از گیربکس 7 سرعته DCT بهره می‌برد.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.