تصاویر جیلی Haoyue L منتشر شد
منتشر شده در ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰
جیلی Haoyue L

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین تصاویر جیلی Haoyue L را با ظاهری متفاوت و انبوهی از پوشش‌های کرومی به همراه پیشرانه‌ای 2 لیتری منتشر کرد.

به گزارش خودروم، براساس داده‌های وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، تصاویر جیلی Haoyue L منتشر شد. این شاسی‌بلند جدید در مقایسه با Haoyue  قبلی ابعاد بزرگتری دارد و از ظاهری کاملاً جدید برخوردار است.

چهره جیلی Haoyue L از طراحی جدیدی برخوردار بوده و ما یک جلوپنجره بزرگ با پره‌های متعدد را در پیشانی این خودرو می‌بینیم. در قسمت بالای جلوپنجره نیز تزئیناتی ضخیم از روکش کرومی وجود دارد که روی تمام لبه درب موتور  امتداد یافته است. چراغ‌های جلو نیز کاملاً متفاوت بوده و از طراحی خاصی برخوردار هستند.

جیلی Haoyue L

در عقب از چراغ‌های متصل به یکدیگر استفاده شده و در هر دو طرف مانند چراغ‌های جلو و به شکل T طراحی شده‌اند. همچنین از روکشی کرومی و عظیم روی سپر و اگزوزها استفاده می‌شود. از نظر ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4,860، 1,910 و 1,770 میلی‌متر ابعاد و فاصله بین دو محور آن نیز 2825 میلی‌متر است. این اعداد نشان می‌دهد که جیلی  Haoyue L از نظر طول و عرض به ترتیب 25 و 10 میلی‌متر بیشتر از Haoyue فعلی اندازه دارد.

از نظر قدرت، خودروی جدید جیلی از موتور 2 لیتری توربو با قدرت 214 اسب بخار برخوردار بوده و این در حالی است که موتور Haoyue فعلی، پیشرانه‌ای 1,8 لیتری توربو است.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.