سایک در نظر دارد که تا سال 2025 بیش از 3,5 میلیون خودروی انرژی پاک محور را به فروش برساند. ام جی مولان آغاز حرکت صعودی سایک با حضور در اروپا بود.
به گزارش خودروم، سایک بزرگترین خودروساز چینی از نظر حجم فروش در نظر دارد که تا سال 2025 پیش از 3,5 میلیون خودرو انرژی پاک به فروش برساند. این رقم بیش از سه برابر هدف این خودروساز در سال 2022 است.
برای رسیدن به این هدف، سایک در نمایشگاه خودروی شانگهای از آخرین مدلهای برندهای زیرمجموعه خود شامل ام جی، IM و… رونمایی کرد. سایک به عنوان شریک تجاری فولکس واگن و جنرال موتورز چین انتظار دارد که برندهای بومی آن بیش از 70 درصد اهداف این شرکت برای فروش NEVها را محقق کنند.
سایک اکنون مجموعهای ترکیبی از مدلهای الکتریکی با برندهای IM و روو را عرضه میکند. برندهای زیرمجموعه سایک جز محبوبترین برندهای چینی هستند. مولان یا MG4 الکتریکی اولین مدل این خودروساز برای حضور در بازار جهانی بود. خودروی مزبور سال گذشته وارد بازار شد. اکنون میتوان این خودرو را در کشورهایی نظیر ایتالیا و بریتانیا خریداری کرد.
سایک انتظار دارد که فروش MG4 در اروپا به بیش از 150 هزار دستگاه در سال 2023 برسد. به گفته سایک این خودروساز NEVهای بیشتری را وارد بازار خواهد کرد. برند IM در سه سال آینده چههار مدل را وارد بازار میکند. ام جی، ریسینگ و روو نیز 13 خودروی جدید را به فروش میرسانند.