بنتلی کانتیننتال جی تی ۲۰۲۵ مدرن‌تر از همیشه!
احترام به تاریخ منتشر شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۹
بنتلی کانتیننتال جی تی 2025

بنتلی از مدل ۲۰۲۵ کانتیننتال GT با موتور چهار سیلندر V8 توئین توربو هیبریدی و قدرت قدرت ۷۷۹ اسب بخار با گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن‌متر رونمایی کرد.

به گزارش خودروم، بنتلی از نسخه فیس لیفت کانتیننتال جی تی ۲۰۲۵ و GTC اسپید رونمایی کرد. اکنون دیگر خبری از موتور W12 نیست و به جای آن از پیشرانه هیبریدی V8 جدیدی با قدرت ۷۷۹ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن‌متر استفاده می‌شود. این یعنی با ما قدرتمندترین بنتلی جهان تا این لحظه مواجه هستیم. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۳۳۴ کیلومتر بر ساعت است.

مشخصات فنی کانتیننتال جی تی ۲۰۲۵

بنتلی کانتیننتال جی تی ۲۰۲۵

سیستم هیبریدی بنتلی شبیه به انواع پلاگینی هیبریدی‌های رده بالای گروه فولکس واگن مانند پورشه پانامرا، کاین توربو و لامبورگینی اوروس SE است. ظرفیت باتری ۲۵,۹ کیووات ساعت بوده و آن را در عقب نصب کرده‌اند. موتور الکتریکی بین موتور ۴ لیتری V8 توئین توربو و گیربکس دو کلاچه هشت سرعته قرار دارد. این موتور به تنهایی ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. تمام گشتاور در سرعت پایین و برای بهبود عملکرد تویض دنده در دسترس است. موتور الکتریکی به شکل مستقل تا سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت فعال بوده و شعاع پیمایش با آن ۸۰ کیلومتر است. بنتلی کانتیننتال جی تی ۲۰۲۵ اکنون دارای توربوشارژی جدید و سیستم تزریق سوختی با فشار بالاتر است. موتور بنزینی به تنهایی ۵۹۲ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

سایر بروزرسانی‌های فنی

بنتلی کانتیننتال جی تی 2025

بروزرسانی فنی این خودرو به پیشرانه آن ختم نمی‌شود. این برند به سراغ استفاده از دمپرهای دو سوپاپه جدید با امکان تنظیم جداگانه برای فشرده‌سازی و برگست و همچنین فنرهای هوای دو محفظه‌ای رفته است. بنتلی برای اولین بار در تاریخ کانتیننتال جی تی، توزیع وزن در عقب را بر هم می‌زند و به دلیل نصب باتری شاهد تقسیم وزن ۵۱ به ۴۹ در جلو و عقب هستیم. به شکل استاندارد فرمان چرخ‌های عقب و میله‌های ضد رول فعال نیز عرضه می‌شوند. مجموع این تغییرات خودرویی راحت‌تر با هندلینگ بهتر پیش روی خریداران قرار می‌دهد. نسخه کانورتیبل در ۳,۲ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و این رقم برای نمونه کوپه ۳,۱ ثانیه خواهد بود.

تغییرات ظاهری

بنتلی کانتیننتال جی تی ۲۰۲۵ ظاهری متفاوت نسبت به قبل دارد. چراغ‌های جلو شبیه به مدل باکالار و باتور هستند. همچنین چراغ‌های دوقلو دارای امضا کونتی جی تی خواهند بود. این برند اولین چراغ جلوهای بنتلی S2 در سال ۱۹۵۹ را تولید کرد. چراغ‌های عقب نیز گرافیکی جدید دارند و جزئیات انها پیچیده‌تر از جلو است. داخل کانتیننتال نیز برای همه آشنا بوده و بسیار مجلل است. بنتلی در سه ماهه سوم سال جاری تجویل این محصول را آغاز می‌کند. محل ساخت کارخانه Crewe خواهد بود.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.