اسمارت هشتگ ۱ جدید و ۲۰۲۴ معرفی شد
کوچولوی محبوب منتشر شده در ۰۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
اسمارت هشتگ 1 جدید

کراس اوور تمام الکتریکی هشتگ ۱ از برند اسمارت در دو نسخه پرو پلاس و پرمیوم ۲۰۲۴ با قیمتی کمتر نسبت به سال گذشته معرفی و وارد بازار شد.

به گزارش خودروم، کراس اوور سای کامپکت و تمام الکتریکی اسمارت هشتگ ۱ جدید و ۲۰۲۴ وارد بازار شد. این خودرو در دو مدل به نام‌های پرو پلاس و پرمیوم به ترتیب ۲۷,۸۰۰ و ۳۱,۴۰۰ دلار قیمت دارد. در مقایسه با مدل قبلی، قیمت نسخه ۲۰۲۴ اسمارت هشتگ ۱ جدید ۱,۲۷۰ تا ۲,۶۰۰ دلار کمتر است.

اسمارت هشتگ 1

اسمارت هشتگ ۱ جدید و ۲۰۲۴ از نظر ظاهری همان طراحی مدل قبلی شامل چراغ‌هایی مثلثی شکل، سقف شناور، دستگیره‌های در مخفی به همراه درهایی بدون قاب را ادامه می‌دهد. ابعاد این خودرو نیز همچون گذشته بوده و ۴,۲۷۰، ۱۸۲۲ و ۱۶۳۶ میلی‌متر اندازه دارد. فاصله بین دو محور اسمارت 1# نیز ۲,۷۵۰ میلی‌متر است.

اسمارت هشتگ 1 مدل 2024

علاوه بر نکات فوق، نسخه ۲۰۲۴ با رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود. از آن جمله باید به طلایی، مشکی، سفید، خاکستری و… اشاره کرد. در تریم پرمیوم از رینگ‌های ۱۹ اینچی استفاده می‌شود. در حالی که مدل پرو پلاس به رینگ‌های ۱۸ اینچی مجهز است. حجم صندوق عقب به شکل استاندارد ۳۲۳ لیتر بوده و در صورت خواباندن صندلی‌های عقب حداکثر گنجایش به ۹۸۶ لیتر می‌رسد.

کابین و امکانات

زبان طراحی کابین اسمارت هشتگ ۱ جدید و ۲۰۲۴ همانند گذشته بوده و از حالتی شبیه به حرف T برخوردار است. نمایشگر مرکزی ۱۲,۸ اینچی با تراشه داخلی کوالکام اسنپدراگون ۸۱۵۵، فرمانی تخت، جلو آمپر دیجیتالی ۹,۲ اینچی، پنل شارژ بی سیم تلفن همراه، دو جا لیوانی، سطح ۲ سیستم کمک رانندگی پیشرفته، بروزرسانی OTA، صندلی‌های برقی ردیف دوم و… از جمله امکانات این خودرو هستند.

اسمارت هشتگ 1 مدل 2024

علاوه بر این در تریم پرمیوم عملکردهای پیشرفته کمک رانندگی همچون سامانه نظارت بر خستگی راننده، دستیار حفظ خودرو در بین خطوط، سامانه عطر افشانی اتوماتیک، بلندگوهای Beats، صندلی و فرمان چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو و نمایشگری با وضوح بیشتر وجود دارند.

مشخصات فنی

در اسمارت هشتگ ۱ جدید و ۲۰۲۴ از یک موتور الکتریکی بر روی محور عقب با قدرت ۲۶۸ اسب بخار و ۳۴۳ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌شود. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۶,۷ ثانیه است. در هر دو تریم پرو پلاس و پرمیوم از باتری لیتیومی سه تایی ۶۶ کیلووات ساعتی استفاده می‌شود. شعاع پیمایش نسخه پرو پلاس و پرمیوم به ترتیب ۵۳۵ و ۵۶۰ کیلومتر است. شارژ سریع باتری از ۳۰ تا ۸۰ درصد فقط به ۳۰ دقیقه زمان احتیاج دارد. مدت زمان شارژ باتری به شکل آهسته ۷,۵ ساعت است.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.