جی ام سی سییرا دنالی ۲۰۲۴ معرفی شد
بهتر شدن! منتشر شده در ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۴
2024 GMC Sierra EV Denali

جنرال موتورز برای شکست سایبرتراک و سایر پیکاپ‌های الکتریکی در بازار آمریکا، نسخه دنالی وانت سییرا ۲۰۲۴ را با قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار دلار وارد بازار می‌کند.

به گزارش خودروم، پیکاپ برقی جی ام سی Sierra Denali در اکتبر سال ۲۰۲۲ وارد بازار شد. بر اساس اعلام اولیه شرکت سازنده، قیمت اولیه آن با احتساب هزینه حمل ونقل در آمریکا حدود ۱۰۸ هزار دلار بود. اولین نمونه سییرا برقی دو پیشرانه الکتریکی با قدرت ۷۵۴ اسب بخار در اختیار داشت و با یکبار شارژ تا ۶۴۳ کیلومتر را طی می‌کرد. اما حالا جی ام سی سییرا دنالی ۲۰۲۴ همه چیز را تغییر می‌دهد و به این ترتیب با فروش بهتری مواجه خواهد بود.

اول از همه باید بگوئیم که قیمت پیکاپ برقی جنرال موتور حدود ۹۹ هزار دلار است. البته این رقم اولیه بوده و قیمت نهایی بنابر اعلام مسئولان GMC از این میزان هم پایین‌تر خواهد بود. بنابراین نسخه اولیه سییرا برقی رسماً ارزان‌تر از گذشته عرضه می‌شود. دلایل خاصی برای اعلام این تغییر مهم اعلام نمی‌شود. اما ما می‌دانیم که چشم‌انداز خودروهای برقی در ۱۸ ماه اخیر چه تغییراتی را تجربه کرد. فورد تولید F-150 لایتینگ را با کاهش قیمت پیگیری نمود و سایبرتراک هم وارد بازار شد.

جنرال موتورز می‌گوید که جی ام سی سییرا دنالی ۲۰۲۴ بهتر از گذشته است. اکنون شعاع پیمایش آن ۷۰۸ کیلومتر است. این رقم در مقایسه با سایبرتراک، F-150 لایتینیگ و حتی ریویان R1T بهتر است. جی ام سی برای بهتر نمودن رقم فوق اقدام به بهینه‌سازی پلتفرم آلتیوم جنرال موتورز کرد. ظرفیت یدک‌کشی و حمل بار نیز به ۴۵۳۵ و ۶۵۷ کیلوگرم می‌رسد. سییرا برقی اکنون از شارژ سریع با ظرفیتی ۳۵۰ کیلووات ساعتی پشتیبانی می‌کند. باتری نیز با ۱۰ دقیقه شارژ خودرو را برای پیمایش ۱۶۰ کیلومتر مسافت همراهی خواهد کرد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.