کاهش سهمیه ذخیره سوخت کارت بنزین
منتشر شده در ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۲
کارت سوخت

سقف ذخیره‌سازی سوخت کارت‌های بنزین کاهش یافت و وزات نفت از امروز اقدام به تغییر میزان سقف ذخیره‌سازی سوخت در کارت‌های شخصی خودروهای سواری و موتورسیکلت کرد.

به گزارش خودروم، ظاهراً سهمیه ذخیره سوخت کارت بنزین وسایل نقلیه با تغییراتی مواجه شد. بنابر اطلاعات موجود اکنون سهمیه بنزین ۳ هزار تومانی موجود در کارت‌های شخصی از ۱۵۰ لیتر به ۱۰۰ لیتر کاهش یافته است. کاهش سهمیه ذخیره سوخت کارت بنزین به اینجا ختم نمی‌شود. زیرا ظاهراً ذخیره سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی با قابلیت ذخیره‌سازی ۹ ماه به میزان ۵۴۰ لیتر نیز دچار تغییر شد و اکنون قابل ذخیره تا ۶ ماه و حداکثر ۳۶۰ لیتر است.

تغییر در سقف کارت سوخت خودروها و موتورسیکلت‌ها بدون اطلاع رسانی وزارت نفت صورت پذیرفته است. ضمن اینکه باید اشاره کرد که سقف ذخیره سوخت موتورسیکلت‌ها نیز ۱۵۰ لیتر خواهد بود. علاوه بر این کسانی که بیش از ۳۶۰ لیتر بنزین در کارت سوخت خود ذخیره داشتند؛ از دیروز یکشنبه(یک بهمن ۱۴۰۲) مازاد ۳۶۰ لیتر از کارت سوخت آنها حذف شد.

البته باید ذکر کرد که پیش از این نیز مدت زمان ذخیره‌سازی سوخت در کارت‌های شخصی ۶ ماه و مطابق شرایط جدید بود. زیرا گسترش ویروس کرونا در کشور و شرایط ویژه حاصل از آن باعث افزایش سقف ذخیره‌سازی شد. اما حالا با عبور از بحران کرونا، ظاهراً شرایط به حالت قبلی برگشته است.

دسته بندی ها: داخلی
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.