شرایط فروش کامیون ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ در بهمن ۱۴۰۲
منتشر شده در ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۶
کامیون ۱۹۲۴

شرایط فروش کامیون ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ در بهمن ۱۴۰۲ اعلام شد. کامیون ها در انواع باری و کمپرسی با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳ به فروش می رسند.

به گزارش خودروم، شرکت ایران خودرو دیزل به مناسبت دهه فجر شرایط فروش کامیون ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ در بهمن ۱۴۰۲ و انواع باری و کمپرسی اعلام نمود.

شرایط فروش کامیون ۲۶۲۴ کمپرسی

شرایط فروش کامیون ۲۶۲۴ کمپرسی

شرکت ایران خودرو دیزل امکان خرید کامیون ۲۶۲۴ کمپرسی را در دو روش گوناگون و با پیش پرداخت ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان فراهم کرد. موعد تحویل خودرو مطابق با جدول زیر هفته آخر اردیبهشت یا خرداد سال ۱۴۰۳ است.

شرایط فروش کامیون ۲۶۲۴ باری

شرایط فروش کامیون ۲۶۲۴ باری

شرکت ایران خودرو دیزل امکان خرید کامیون ۲۶۲۴ باری را در دو روش گوناگون و با پیش پرداخت ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فراهم کرد. موعد تحویل خودرو مطابق با جدول زیر هفته آخر اردیبهشت یا خرداد سال ۱۴۰۳ است.

شرایط فروش کامیون ۱۹۲۴ کمپرسی

شرایط فروش کامیون ۱۹۲۴ کمپرسی

شرکت ایران خودرو دیزل امکان خرید کامیون ۱۹۲۴ کمپرسی را در دو روش گوناگون و با پیش پرداخت ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فراهم کرد. موعد تحویل خودرو مطابق با جدول زیر هفته آخر اردیبهشت یا خرداد سال ۱۴۰۳ است.

شرایط فروش کامیون ۱۹۲۴ باری

شرایط فروش کامیون ۱۹۲۴ باری

شرکت ایران خودرو دیزل امکان خرید کامیون ۱۹۲۴ باری را در دو روش گوناگون و با پیش پرداخت ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فراهم کرد. موعد تحویل خودرو مطابق با جدول زیر هفته آخر اردیبهشت یا خرداد سال ۱۴۰۳ است.

محدودیت‌ها

در کلیه طرح‌های فوق جهت هر خودرو تنها یک فرد با کد ملی مشخص و شرایط سنی لایا ۱۸ سال امکان ثبت نام برای یک دستگاه را دارد. ضمن اینکه شخص نباید در طی یکسال گذشته محصولی از انواع کشنده و کامیون ایران خودرو دیزل را از این شرکت خریداری کرده باشد. امکان ثبت نام صاحب امتیاز نمایندگی و عاملیت فروش در این طرح وجود ندارد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.