شرایط فروش کامیون آتامان در مهر ۱۴۰۲
منتشر شده در ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۱۸
کامیون آتامان

ایران خودرو دیزل شرایط فروش کشنده آتامن در مهر ۱۴۰۲ با موعد تحویل هفته آخر آذر ماه سال جاری را اعلام نمود.

به گزارش خودروم، شرکت ایران خودرو دیزل شرایط فروش کامیون آتامان در مهر ۱۴۰۲ را اعلام نمود. برای ثبت نام طرح فروش کامیون آتامان در مهر ۱۴۰۲ متقاضیان صرفاً باید از طریق سایت شرکت ایران خودرو دیزل و به شکل اینترنتی اقدام کنند. این طرح از ۱۹ مهر ماه تا زمان تکمیل ظرفیت اجرا می‌شود.

ایران خودرو دیزل کامیون آتامان را با قیمت ۳ میلیارد و ۸۳۰ هزار تومان به فروش می‌رساند. متقاضیان باید در هنگام ثبت نام ملبغ ۱ میلیارد و ۹۱۵ میلیون تومان به ایران خودرو دیزل بپردازند. زمان تحویل آتامان مشروط به پرداخت به موقع باقی مبلغ و تکمیل مالی، هفته آخر آذر ماه ۱۴۰۲ است. سود مشارکت و انصراف سالانه نیز ۵ و ۲ درصد خواهد بود. محدودیت کد ملی و دریافت نکردن کامیون و کشنده در طول یکسال گذشته از ایران خودرو نیز اعمال می‌شود.

شرایط فروش کامیون آتامان در مهر ۱۴۰۲

کامیون آتامان جدیدترین محصول ایران خودرو دیزل است. این کشنده از موتور ۱۲ لیتری مرسدس بنز با کد OM 457 برخوردار بوده و ۴۳۰ نیوتن‌متر قدرت با گشتاور ۲۱۰۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. نیروی پیشرانه مزبور نیز توسط گیربکس دنده‌ای ساخت ZF با ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب به محور عقب منتقل می‌شود. بخاری درجا، کروز کنترل، سانروف برقی، گرمکن سوخت، قفل عرضی دیفرانسیل و… از جمله امکانات آتامان هستند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.