در رویدادی به نام نیسان فیوچر از کانسپت Max-Out کانورتیبل رونمایی شد. اما این خودروی مفهومی فقط یک ماکت فیزیکی بوده و نیسان هیچ جزئیاتی در مورد آن منتشر نکرد.
به گزارش خودروم، نیسان در ماه جاری مجموعهای از رویدادها به نام نیسان فیوچر را در مورد آینده برگزار میکند. در حالی که این نامگذاری چندان تخیلی به نظر نمیرسد؛ کانسپت نیسان Max-Out کانورتیبل کاملاً مفهومی برعکس دارد. اکنون این خودروی مفهومی تا 30 روز آینده در مقر جهانی نیسان واقع در ژاپن برای نمایش عمومی قرار دارد.
اگر شکل این خودروی مفهومی و خطوط توری مانند سبز رنگ ان آشنا به نظر میرسند؛ نباید نگران باشید. چون نیسان Max-Out در نوامبر 2021 به عنوان یکی از چهار خودروی مفهومی سری نیسان Outمعرفی شده بود. در آن زمان ما با کانسپتهای Chill-Out، Surf-Out و Hang-Out روبرو بودیم؛ ولی افسوس که تمام آنها رندرهایی دیجیتالی بودند و در دنیای واقعی حضور نداشتند.
به دلایلی که در بیانیه مطبوعاتی نیسان ذکر نشده است؛ کانسپت نیسان Max-Out کانورتیبل از یک مفهومی دیجیتالی به نسخهای با ابعاد واقعی تبدیل شده و به نظر میرسد که ما با چیزی مشابه با فیلمهای سینمایی علمی و تخیلی روبرو هستیم. در جریان جهش از کدهای دیجیتالی به فرم فیزیکی، نیسان Max-Out کانورتیبل چیزهای جدیدی به دست آورده است. توجه شما فوراً به چرخها با الگوی سه بعدی گرد آنها جلب میشود.
رنگ آبی نئونی در کنار محیط داخلی این خودرو با رنگ سبز نئونی جلوهای متمایز خلق میکند. صفحه نمایشی دیجیتالی به پهنه داشبورد با قابلیت انجام چندین عملیات در داخل خودرو دیده میشود. با توجه به گرافیک موجود در سمت چپ صفحه نمایش، یک یا از وظایف نمایشگر را باید نظارت بر وضعیت کرم چالهها در فضا دانست.
ما کمی حساس بوده و بدنبال مقایسه نیسان Max-Out کانورتیبل با سایر خودروهای مفهومی از برندهای دیگر برای آینده هستیم. ولی نیسان هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه یا عملکرد آن ارائه نداده و به همین دلیل به سادگی باید گفت که ما فقط با یک ماکت روبرو هستیم که زیر پوست آن چیزی نیست. نیسان حتی اشارهای به قطعات مورد استفاده و مراحل تولید این خودرو هم نکرده و در هیچ کدام از بیانیههای خود، کانسپت مزبور را پیس نمایشی از زبان طراحی آینده محصولات نیسان نمیداند.