جیلی گلکسی L7 و L8 معرفی شدند
کهکشان چینی خودروها منتشر شده در ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۲
جیلی گلکسی

جیلی سری جدیدی از محصولات هیبریدی و تمام الکتریکی خود با نام گلکسی را معرفی کرد. این محصولات هوشمند تا پایان سال 2023 وارد بازار خواهند شد.

به گزارش خودروم، سری گلکسی را باید عضو جدید خانواده محصولات جیلی دانست که بزودی مدل‌های پلاگین هیبریدی آن وارد بازار می‌شود. شاسی بلند گلکسی L7 در سه ماهه دوم سال 2023 عرضه خواهد شد و بعد از آن باید منتظر حضور سدان L8 در سه ماهه سوم سال جاری باشیم.

جیلی گلکسی

همچنین گلکسی E8 به عنوان اولین مدل تمام الکتریکی این سری خاص در سه ماهه چهارم وارد بازار می‌شود. جیلی تاکنون هیچ کدام از جزئیات مرتبط به باتری یا پیشرانه این خودرو را اعلام نکرده است. همچنین به غیر از تصاویر موجود، ما هیچ چیزی درباره مدل مفهومی لایت نمی‌دانیم. البته یک تیزر ویدیویی مربوط به سال 2022 جزئیاتی احتمالی مرتبط به آن را نمایش می‌دهد.

جیلی گلکسی

براساس گزارش منابع خبری گوناگون، این خودرو از معماری تجربه پایدار جیلی برخوردار خواهد بود که باعث می‌شود این سدان به محصولات دیگر برندهای زیر مجموعه جیلی مانند ولوو، پولستار، لوتوس و زیکر ارتباط پیدا کند. در مدل‌های پلاگین هیبریدی از پیشرانه NordThor 8848 استفاده می‌شود که متاسفانه باز هم اطلاعاتی در مورد آن موجود نیست.

جیلی گلکسی

با این حال جیلی شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت خودرو با موتور یادشده را 7,5 ثانیه اعلام می‌کند. همچنین حداکثر سرعت به 200 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. شعاع کامل پیمایشی خودرو در صورت بکارگیری باتری و سوخت فسیلی نزدیک به 1370 کیلومتر است.

به گفته جیلی تمام خودروهای سری گلکسی به آخرین فناوری‌های این شرکت مجهز هستند. فناوری‌های مزبور شامل سیستم ایمنی باتری Aegis هم می‌شود. این سیستم در هنگام بروز سوانح رانندگی از فرارهای حرارتی جلوگیری کرده و انفجار باتری را متوقف می‌کند. همچنین سیستم عامل گلکسی N در 0,5 ثانیه فعال و اماده اجرا خواهد بود.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.