چری ژن GENE معرفی شد، شاسی‌بلندی با پهباد !
منتشر شده در ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۸
جلوی خودرو مفهومی چری ژن GENE

خودروی مفهومی و آینده نگرانه چری ژن GENE معرفی شد. این محصول به آخرین و جدیدترین فناوری ها مجهز بوده و از دو پهباد و اسکیت بورد برقی استفاده می‌کند.

به گزارش خودروم، چری در 16 سپتامبر رویداد فناوری خود موسموم به Yaoguang 2025 را برگزار کرد. این خودروساز چینی که همیشه می‌خواهد خود را به عنوان برندی همه فن حرف نشان بدهد؛ در این کنفرانس برند ژن GENE و خودرو مفهومی آن را معرفی کرد. خودرو مفهومی ژن از فناوری‌های آینده‌نگرانه‌ای مانند انرژی‌های جدید، اتصال هوشمند و رانندگی خودکار برخوردار بوده و چری به وسیله آن آخرین دستاوردهای توسعه‌ای خود را به نمایش می‌گذارد. انتظار می‌رود که نتایج این تلاش‌ها در آینده نزدیک به بار نشسته و شاهد تولید انبوه این خودرو یا محصولاتی مشابه باشیم.

خودرو مفهومی چری ژن GENE

چری ژن نام تجاری خودروی مفهومی این برند با تمرکز بر زمان است. به گفته مقامات این خودروساز چینی، هدف اصلی این خودرو کشف زبان طراحی آینده محصولات اصلی خانواده چری است. خودروی مفهومی مزبور از پیشرانه‌های الکتریکی استفاده می‌کند و انرژی آن به وسیله سلول‌های خورشیدی تامین می‌شود.

خودرو مفهومی چری ژن GENE

چری امیدوار است که خودروی مفهومی ژن به عنوان نمادی از این برند مطرح شده و مفهوم متحد چری را تقویت کند. بدنه بیرونی این خودروی مفهومی، ساختاری حلقوی و غول پیکر دارد. دلیل نامگذاری مفهوم متحد چری یا حلقه فناورانه، بدنه حلقوی آن است که از لوگو شروع شده و با عبور از چراغ‌ها، آینه عقب، دستگیره درب، چراغ‌های عقب و لوگوی عقب، تمام خودرو را در بر می‌گیرد.

خودرو مفهومی چری ژن GENE

از نظر طراحی خودروی مفهومی چری ژن GENE شاسی‌بلندی بسیار پیشرو بوده و لوگوی این محصول کانسپت، از ساختاری حلقوی و سه لایه تشکیل می‌شود. چراغ‌های بیرونی خودرو دارای حالت واقعی (رانندگی بدون دخالت سیستم خودران) و حالت متا (رانندگی خودران) بوده و خودرو با توجه به شرایط راننده و نوع رانندگی او از چراغ‌ها استفاده می‌کند. اگر چراغ‌های جلو در حالت متا تنظیم شوند؛ لوگوی چری نیز حالت واقعی خود را از دست داده و به شکل مجازی و متاورسی نمایش داده می‌شود.

خودرو مفهومی چری ژن GENE

از نظر ابعاد خودروی مفهومی ژن 5 متر طول، 2 متر عرض و 1,75 متر ارتفاع دارد و در کل بسیار بزرگ و تنومند است. چهار در اصلی خودرو از نوع درب‌های موسوم به خودکشی بوده و برقی هستند. در فضای ذخیره سازی جلو دو پهباد و یک اسکیت بورد برقی وجود دارد. تصاویر ضبط شده توسط پهبادها با خودرو هماهنگ بوده و سرنشینان می‌توانند از آنها استفاده کنند.

خودرو مفهومی چری ژن GENE

در کابین چری ژن GENE از سیستم خاموش و روشن دو حالته و اتوماتیک تعاملی و متصل به فرمان و صندلی استفاده می‌شود. در حالت رانندگی واقعی(بدون دخالت سیستم خودران) فرمان در نزدیکی راننده بوده و صندلی در موقعیت راحتی قرار دارد. هنگام رانندگی در حالت متا (خودکار)، فرمان از راننده دور شده و همزمان با فعال شدن عینک واقعیت مجازی، صندلی به حالت خودکار تنظیم شده و راننده در حالت نیمه خوابیده می‌تواند از عینک مزبور استفاده کند و محیطی آرامش بخش و مجازی را تجربه خواهد کرد.

خودرو مفهومی چری ژن GENE

نمایشگر مرکزی و خمیده خودروی مفهومی چری ژن حدود 27 اینچ ابعاد دارد و به سامانه تعامل زیستی چری موسوم به Galaxy Ecosystem مجهز شده است. فضای داخلی برای 4 سرنشین مناسب بوده و امکان چرخاندن و خواباندن آنها وجود دارد.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.