تصاویر نسخه جدید و فیس لیفت چری تیگو 7 پلاس منتشر شد
منتشر شده در ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷
Tiggo 7 PLUS new / تیگو 7 پلاس جدید و پلاگین هیبردی

تصاویر چری تیگو 7 پلاس جدید و فیس لیفت با نام Tiggo 7 PLUS new energy منتشر شد. این خودرو در نسخه پلاگین هیبریدی به تولید می‌رسد.

به گزارش خودروم، شرکت چری تصاویر رسمی نسخه فیس لیفت و جدید تیگو 7 پلاس با نام Tiggo 7 PLUS new energy را منتشر کرد. محصول جدید چری از نظر ساختار کلی، همانند نسخه قبلی است؛ ولی فیس لیفت جدید تیگو 7 پلاس از پیشرانههایی جدید و پاک استفاده کرده و در نمای جلو نیز شاهد اعمال تغییراتی هستیم. چری تگو 7 پلاس جدید از جلو پنجره کرومی آبشاری جدیدی بهره برده و در مجموع باید آن را خودرویی زیباتر و مملو از تزئینات پر زرق و برق دانست.

Tiggo 7 PLUS new / تیگو 7 پلاس جدید و پلاگین هیبردی

در نمای کناری رینگ‌های جدید و پنج پره بزرگ سایز چری را می‌بینیم که به دلیل نوع طراحی خود، مقاومت فیس لیفت چری تیگو 7 پلاس جدید را در برابر باد کاهش می‌دهند. همچنین ما توجه به تصاویر منتظر شده، ما به خوبی می‌توانیم پورت شارژ و درب مخزن باک خودروی جدید چری را در جلو و عقب ببینیم.

Tiggo 7 PLUS new / کابین تیگو 7 پلاس جدید و پلاگین هیبردی

در داخل به شکلی جسورانه از دو رنگ آبی و سفید به عنوان تریم تزئینی کابین استفاده شده و روی داشبورد صفحه نمایشی یکپارچه با ابعاد 24,6 اینچ قرار دارد. همچنین از فرمانی سه پره و جدید برای فیس لیفت تیگو 7 پلاس جدید استفاده شده و شاهد هماهنگی آن با دیگر اجزاء کابین هستیم. علاوه بر این از صندلی‌هایی جدید با طرح و دوختی تازه و متمایز استفاده شده و آنها محیط داخلی تیگو 7 پلاس جدید را لوکس‌تر کرده‌اند.

Tiggo 7 PLUS new / کابین تیگو 7 پلاس جدید و پلاگین هیبردی

از نظر فنی، فیس لیفت تیگو 7 پلاس جدید بر مبنای پلتفرم هوشمند هیبریدی ساخته شده و با نسخه پلاگین هیبریدی مجهز به درگاه شارژ سریع عرضه خواهد شد. هنوز جزئیات مشخصات فنی این خودرو اعلام نشده؛ اما احتمالاً نسخه پلاگین هیبریدی آن دارای موتور احتراقی 1,5 لیتری توربو به همراه یک پیشرانه الکتریکی خواهد بود.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.