جک جی 7 برقی در چین عرضه شد
منتشر شده در ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۷

سهول خودروی کامپکت و تمام برقی لاو ران(Love Run) یا همان جک جی 7 برقی را در تاریخ 28 ژوئیه 2022 عرضه می‌کند.

به گزارش خودروم، قیمت نسخه تمام برقی جک جی 7 از 19230 هزار دلار شروع می‌شود. نسخه‌های مختلف این خودرو با بُرد پیمایشی 460 تا 602 کیلومتر عرضه شده و تمام آنها از موتوری الکتریکی با حداکثر قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 340 نیوتن‌متر برخوردار هستند.

نام دیگر این خودرو، سهول آیپائو بوده و در کلاس خودروهای تمام برقی و کامپکت قرار می‌گیرد. ظاهر کلی خودرو فانتزی است و نکته خیره کننده خاصی ندارد. گروه هدف جک جی 7 برقی، خانواده‌ها بوده و به عنوان یک خودروی مقرون به صرفه برای چینی‌ها معرفی شده است. نسبت به نسخه بنزینی، شاهد بهره‌گیری از جلو پنجره بسته هستیم. خطوط جلوی خودرو تیز و زاویه‌دار بوده و چراغ‌های جلو با استفاده از نوار LED به یکدیگر متصل شده‌اند.

در پروفیل کناری هم از خطوطی مشابه با نسخه بنزینی جک جی 7 استفاده شده و تنها تفاوت این دو را باید وجود درگاه شارژ در نسخه برقی و بالای گلکیر جلو در سمت راست دانست. رینگ‌ها دو رنگ بوده و طرحی V شکل دارند که تا حدی ظاهر خودرو را اسپرت کرده و آن را بهبود می‌دهند. از نظر ابعاد، جک جی 7 برقی در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4770، 1820 و 1510 میلی‌تر اندازه دارد و فاصله بین دو محور آن نیز 2760 میلی‌متر است.

در داخل کابین از ساختار T شکل استفاده شده و صفحه کیلومتری دیجیتالی، فرمان چهار پره با دکمه‌های کنترلی، صفحه نمایش سیستم اطلاعات و سرگرمی عمودی و… از سرنشینان میزبانی خواهند کرد. می‌توان 64 رنگ را برای چراغ‌های محیط داخلی این خودرو انتخاب کرد و از سیستم رانندگی هوشمند هوآوی به همراه رادار موج میلی‌متری 77 گیگاهرتزی، دوربین 360 درجه و سطح 2 رانندگی خودکار لذت بُرد.

جک جی 7 برقی به موتور الکتریکی با حداکثر قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 340 نیوتن‌متر مجهز شده است. شتاب صفر تا 100 این خودرو 7.6 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن 142 کیلومتر خواهد بود. بسته‌های باتری با طرفیت 50.1 و 64.5 کیلووات ساعتی در دسترس بوده و بُرد ترکیبی آنها به ترتیب 460 و 602 کیلومتر است. علاوه بر این، جک جی 7 برقی به سیستم تهویه مطبوع حرارتی مجهز بوده و مصرف انرژی را در فصل زمستان به میزان قابل توجهی کاهش داده و عمر باتری در فصول سرد سال را بهینه می‌کند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.