مدل پروتاگونیست جیلی آیکون 2023 وارد بازار چین شد
آیکون قهرمان! منتشر شده در ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
مدل پروتاگونیست جیلی آیکون 2023

جیلی آیکون Protagonist با هدف جذب مشتریان بانوان این خودروساز چینی و با قیمت 17 هزار دلار وارد بازار شد.

به گزارش خودروم، جیلی مدلی جدید به نام پروتاگونیست(Protagonist) را با معنی قهرمان یا شخصیت برجسته از سری آیکون وارد بازار چین کرد. قیمت خودروی مزبور 17 هزار دلار است. محصول جدید جیلی مشتریان بانوان این خودروساز چینی را هدف قرار می‌دهد. مدل آیکون اولین بار در سال 2020 و براساس پلتفرم BMA رونمایی شد. این محصول پلتفرمی مشترک با پروتون X50، لینک اند کو 06 و… دارد.

آیکون پروتاگونیست از نظر شاخصه‌های اصلی مشخصاتی در حد نسخه اولیه آیکون شکلات دارد. از جمله امکانات این خودرو باید به سامانه پیشرفته کمک رانندگی سطح 2 شامل هشدار برخورد، سامانه کمکی خروج از خط حرکتی، رادار جلو، ضبط کننده رانندگی داخلی و دوربین پانوراما اشاره کرد. همچنین امکان کنترل خودکار برخی از آپشن‌ها با تلفن همراه و… برای این محصول فراهم است. به گفته جیلی این خودروساز چینی برخی از ویژگی‌ها را برای رانندگان زن به آیکون افزوده است.

مدل پروتاگونیست جیلی آیکون 2023

از نظر ابعاد آیکون پروتاگونییست به عنوان یک شاسی بلند کوچک در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4,350، 1,815 و 1,620 میلی‌متر اندازه دارد. فاصله بین دو محور 2,640 میلی‌متر است. از نظر ظاهری نمای بیرونی شامل دو رنگ خاکستری آتشفشانی به علاوه بنفش نئونی است. دستگیره‌های در مخفی هستند و خودرو روی رینگ‌های 19 اینچی حرکت می‌کند.

مدل پروتاگونیست جیلی آیکون 2023

فضای داخلی و دکوراسیون آن با پارچه‌ای آبی و نور محیطی 72 رنگ تزئین می‌شود. فرمان سه پره و دور آن مشکی رنگ است. جلوآمپر 10,25 اینچی و صفحه گنترل 12,3 اینچی پیش روی راننده قرار دارد. سیستم اطلاعات و سرگرمی با سیستم عامل گلکسی پشتیبانی خواهد کرد. در زیر صفحه کنترل مرکزی نیز دو خروجی تهویه مطبوع قرار دارد. بر روی کنسول میانی یک دسته دنده، جا لیوانی و غربیلکی برای تنظیم حالات رانندگی دیده می‌شود.

مشخصات فنی

کابین دارای سامانه تشخیص چهره و تعامل صوتی متکی بر سیستم اطلاعات و سرگرمی است. از نظر فنی شاهد استفاده از موتور 1,5 لیتری توربو با قدرت 178 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متر به همراه گیربکس 7 سرعته DCT هستیم. حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت خواهد بود. شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو نیز 7,9 ثانیه است. میزان مصرف سوخت ترکیبی آن در ازای پیمایش هر 100 کیلومتر مسافت معادل با 6.3 لیتر اعلام می‌شود.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.