رونمایی از کامیون دافران H7 باری 380 در شیراز
شروع خوب شایان دیزل منتشر شده در ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰
کامیون دافران H7 باری

شایان دیزل در جریان نمایشگاه خودروی شیراز 1402 از نسخه فیس لیفت و جدید کامیون دافران اچ 7 باری رونمایی کرد.

به گزارش خودروم، نخستین گردهمایی خودروسازان کشور در سال 1402 برگزار می‌گردد و شیراز میزبان تولیدکنندگان سبک و سنگین خودرو در کشور است. شایان دیزل نیز به عنوان یکی از حاضران در این گردهمایی، از کامیون دافران H7 باری یا 10 چرخ با نام اصلی دافران باری 380 رونمایی کرد تا به این وسیله شروعی خوب در سال جاری را تجربه کند.

در کامیون دافران H7 باری 380 شاهد فیس لیفت بدنه و به کارگیری چراغ‌هایی جدید در جلو و عقب هستیم. اما به طور کلی از نظر فنی و ظاهری باید دافران اچ 7 باری جدید را همانند سری قبلی دانست. ولی امکانات نسل جدید آن نسبت به دافران باری قبلی از وضعیت بهتری برخوردار است. همچنین طول باکس بار این کامیون نزدیک به 7,5 متر خواهد بود.

مشخصات فنی و امکانات دافران H7 باری 380

دافران باری 380 از موتور 9,4 لیتری 6 سیلندر خطی YCKI با قدرت 380 اسب بخار و گشتاور 1800 نیوتن متر استفاده می‌کند. این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و نیروی خود را توسط جعبه دنده(12 دنده جلو و 4 دنده عقب) زد اف traxon به محور عقب انتقال می‌دهد. این کامیون از سیستم دو مداره مستقل پنوماتیک در ترمزهای جلو و عقب دیسکی مجهز به ABS و سیستم ترمز اضطراری پیشرفته استفاده می‌کند. همچنین سامانه کنترل پایداری، سیستم ضد لغزش و EBS از دیگر قابلیت‌های کامیون دافران اچ 7 باری است. علاوه بر این مخزن ادبلو با ظرفیت 80 لیتر نیز در اختیار راننده خواهد بود.

از دیگر امکانات کامیون دافران H7 باری باید به دوربین 360 درجه، تهویه مطبوع خودکار، سنسور دنده عقب، جلوآمپر دیجیتالی، پریز برق 220 ولت، هشدار انحراف از مسیر، تاخوگراف، سامانه تشخیص خستگی راننده، کروز کنترل، پاور ویندوز، یک جای خواب، ترمز پارک برقی، اتوهولد و… هستند. در حال حاضر قیمت و زمان عرضه این کامیون مشخص نیست.

منبع: تصویر از باکامیون

دسته بندی ها: داخلی منتخب
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.