فاو بسترن M9 ؛ ونی خانوادگی و اقتصادی
بازار داغ ون های چینی منتشر شده در ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰
فاو بسترن M9

بسترن به عنوان برند زیر مجموع فاو ون چند منظوره M9 را برای رقابت با ترامچی M8 رونمایی کرد. این خودرو به موتوری 2 لیتری با 241 اسب بخار قدرت مجهز است.

به گزارش خودروم، فاو بسترن M9 اولین ون چند منظوره و خانوادگی بزرگ برند FAW است. این خودرو بزرگترین مدل از سری محصولات بسترن خواهد بود. فاو آن را به عنوان رقیبی مستقیم برای ترامپچی M8 عرضه می‌کند. تاریخ ورود این خودرو به بازار چین مشخص نیست.

فاو بسترن M9

از نظر طراحی در جلو از یک جلوپنجره بزرگ با نوارهای تزئینی افقی و روکش کروم استفاده می‌شود. چراغ‌های جلو نازک و باریک هستند. در کنار ستون A از لچکی مثلثی شکل استفاده می‌شود. ستون D برای ایجاد نمایی از سقف شناور پنهان است. ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 5,280، 2,005 و 1,945 میلی‌متر بوده و فاصله بین دو محور آن 3,200 میلی‌متر خواهد بود. در عقب اسپویلری بزرگ و چراغ‌های ترمز را می‌بینیم. شیشه عقب حالتی دودی رنگ دارد. این باعث اتصال بهتر با ستون D و جلوه سقف شناور می‌شود.

فاو بسترن M9

در داخل از رنگ‌های بژ و قهوه‌ای استفاده می‌شود. داشبورد بافتی چوبی و لوکس دارد. جلو آمپر دیجیتالی با ابعاد 7 اینچ در دسترس است. صفحه نمایش مرکزی ابعادی 12,3 اینچی دارد. در زیر صفحه نمایش مزبور دکمه‌هایی فیزیکی برای کنترل عملکردهای مختلف قرار دارد. فضایی بزرگ برای قرار دادن اشیا در کنسول مرکزی فراهم است. فاو بسترن M9 فرمانی سه پره و تخت دارد.

فاو بسترن M9

مشخصات فنی

از نظر فنی در فاو بسترن M9 یک موتور 2 لیتری توربوشارژ با قدرت 241 اسب بخار قرار دارد. نیرو وسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال می‌یابد. مسافران باید از طریق درهای کشویی به داخل خودرو وارد شوند. فاون بسترن ام 9 هفت نفره است. چینش صندلی‌ها به صورت 2، 2 و 3 خواهد بود.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.