کارخانه مشترک جک و هوآوی ساخته می شود
منتشر شده در ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰
جک

پروژه ساخت کارخانه مشترک هوآوی و JAC برای ساخت خودروهای هوشمند و پیشرفته به مساحت 510 هزار متر مربع آغاز شد.

به گزارش خودروم، براساس اسناد منتشر شده، پروژه ساخت کارخانه خودروهای پاک به شکل مشترک توسط غول فناوری اطلاعات چین یعنی هوآوی و گروه جک با ساخت یک کارخانه جدید دنبال می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده، پرژوه EPC صنعتی هوشمند خودروهای پاک و جدید در استان آنهویی اجرایی شده و مبلغی بیش از 1,544 میلیارد یوان برای ساخت کارخانه در نظر گرفته شده است.

این پروژه در شهر فکسی واقع در استان آنهویی با مساحت تقریبی 510 هزار متر مربع ساخته شده و شامل کارگاه ساخت بدنه و رنگ آمیزی، مونتاژ نهایی، فضای اداری و سایر امکانات مورد نیاز است.

پس از تکمیل کارخانه یادشده، از آن برای توسعه نسل بعدی خودروهای الکتریکی هوشمند پیشرفته توسط هوآوی و گروه جک بهره‌برداری خواهد شد.

گروه جک و هواوی از دسامبر 2019 با یکدیگر همکاری کرده و پروژه‌ای تحت پلتفرم MDC را اجرا کردند. در نتیجه از سیستم‌های کامپیوتری هوآوی و سیستم رانندگی هوشمند این برند در کنار اولین رادار موج میلی‌متری 77G جهان در خودروهای گروه جک مانند سهول Yao، سهول QX و سهول Aipao استفاده شد.

براساس اسناد موجود هوآوی در حال حاضر با چندین خودروساز چینی مانند جک، چری و آرکفاکس همکاری می‌کند. همچنین گروه جک با کمک هوآوی بدنبال توسعه نسل جدیدی از پلتفرم‌های الکتریکی هوشمند و پیشرفته است.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.