فولکس واگن جتا ۲۰۲۵ معرفی شد
آلمانی پر طرفدار منتشر شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۲
فولکس واگن جتا ۲۰۲۵

مدل ۲۰۲۵ فولکس واگن جتا معرفی شد. این خودرو در تیپ‌های گوناگون وارد بازار می‌شود و قیمت نسخه پایه آن حدود ۲۳ هزار دلار است.

به گزارش خودروم، فولکس واگن جتا مدتی است که در بازار آمریکا نیز عرضه می‌شود. نسل هفتم این خودرو در سال ۲۰۱۹ وارد بازرا این کشور شد و در سال ۲۰۲۲ شاهد تغییرات ظاهری آن بودیم. اکنون غولکس واگن جتا ۲۰۲۵ با بروزرسانی کامل‌تری عرضه می‌شود و سعی در جلب نظر مشتریان با ظاهر جدید و ویژگی‌های بیشتر دارد.

فولکس واگن جتا ۲۰۲۵

فولکس واگن جتا جدید دارای جلوپنجره‌ای متفاوت است. چراغ‌ها از نوع LED بوده و نواری نورانی عرض خودرو را در امتداد بالای جلوپنجره پیموده است. در عقب نیز از چراغ‌هایی جدید و پیوسته استفاده می‌شود. رینگ‌ها به شکل استاندارد ۱۷ اینچی هستند. اما در تیپ‌های SEL و GLI می‌توان رینگ‌های ۱۸ اینچی سفارش داد.

فضای داخلی

فضای داخلی فولکس واگن جتا جدید کمی بروزرسانی شده و با تریم آبی دریا و خاکستری طوفانی در دسترس است. نمایشگر ۸ اینچی به شکل استاندارد در دسترس بوده و امکان اتصال بی سیم به اپل کارپلی و اندروید اتو وجود دارد. همچنین رادیو ماهواره‌ای SiriusXM در دسترس خریداران جتا ۲۰۲۵ است. کنترل‌های لمسی بسیاری بر روی کنسول میانی و فرمان نسخه GLI وجود دارد و باید گفت که این تیپ نیز مانند سایر مدل‌های جدید فولکس واگن بروزرسانی شده است.

مشخصات فنی فولکس واگن جتا ۲۰۲۵

پیشرانه جتا جدید تغییری نسبت به قبل ندارد. جتا هنوز هم از موتوری ۱,۵ لیتری چهار سیلندر با ۱۵۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن‌مکتر گشتاور استفاده می‌کند. نیرو توسط گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به محور جلو منتقل می‌شود. فولکس واگن در حال حذف تیپ دستی در نمونه پایه جتا است.

فولکس واگن جتا ۲۰۲۵

جتا GLI نیز از موتور ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۲۸ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر عرضه می‌شود. در این تیپ ما همچنان شاهد استفاده از گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته دوکلاچه هستیم. همچنین ترمزهایی بزرگتر، دیفرانسیل لغزش محدود و سیستم تعلیق تطبیقی در این نسخه وجود دارند.

ایمنی

هر جتا از جمله تیپ GLI آن به شکل استاندارد دارای فناوری ایمین فعال فولکس واگن به نام IQ.Drive است. این ویژگی شامل هشدار برخورد با روبرو به همراه ترمز اضطراری خودکار، سیستم نظارت فعال بر نقاط کور، سامانه کمکی حفظ خودرو در بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی و… است.

قیمت و زمان فروش

فولکس واگن جتا و جتا GLI مدل ۲۰۲۵ در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ به فروش می‌رسند. جتا جدید در تیپ پایه خود کمی ارزان‌تر از مدل فعلی و هم سطح خود به فروش می‌رسد. در واقع جتا ۲۰۲۵ را باید از قیمت ۲۳ هزار دلار به بالا معامله کرد. جزئیات مرتبط به قیمت جتا همزمان با نزدیک شدن به تاریخ فروش اعلام می‌شود.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.