فولکس واگن تبلیغات در توییتر را متوقف کرد
پس لرزه ایلان ماسک منتشر شده در ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
فولکس واگن

گروه فولکس واگن تمام فعالیت تبلیغاتی خود در توییتر را به دلیل مالیکیت ایلان ماسک متوقف کرد.

به گزارش خودروم، تنها یک هفته است که ایلان ماسک مدیریت توییتر را برعهده گرفته و او در ابتدا تعدادی از مدیران ارشد این شرکت را اخراج کرده است. ماسک امسال با تصاحب یکی از پر مخاطب‌ترین رسانه‌های اجتماعی جهان، طبیعاً خودروسازانی که در این پلتفرم فعالیت می‌کنند را تحت تاثیر قرار داده و آنها نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهند.

براساس گزارش رویترز، گروه خودروسازی ولکس واگن یکی از جدیدترین خودروسازانی است که پس از مالکیت ماسک بر توییتر، تمام فعالیت‌های تبلیغاتی زیر مجموعه‌های خود در این پلتفرم را متوقف می‌کند. این غول خودروسازی در بیانیه‌ای می‌گوید که آنها از نزدیک وضعیت را بررسی کرده و بسته به تحولات آینده، گام‌های بعدی را بر می‌دارند.

تا به امروز برندهای زیر مجموعه گروه فولکس واگن شامل، فولکس واگن(خودروهای سواری)، خودروهای تجاری فولکس واگن، اشکودا، سئات، کوپرا، آئودی، لامبورگینی، بنتلی، پورشه و دوکاتی و چند شرکت تابعه مانند بوگاتی ریماک فعالیت تبلیغاتی خود در توئیتر را موقتاً متوقف کرده‌اند.

پیش از این کمپانی جنرال موتورز هم تبلیغات خود در توییتر را متوقف کرد و فقظ از این پلتفرم برای تعامل با مشتریان خود استفاده می‌کند. فورد نیز اعلام کرد که آنها قبل از مالکیت ایلان ماسک بر توییتر فعالیت تبلیغاتی خود در این رسانه را متوقف کرده بودند. در این میان، فیسکر اقدام سرسختانه‌ای انجام داد و بلافاصله پس از تایید مالکیت ماسک، حساب توییتری خود را حذف کرد. سیتروئن نیز به این موضوع واکنش نشان داده و از طریق یک توییت به ماسک و تسلا کنایه زده است.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.