فروش شش میلیون بی ام و در چین
حاصل روابط تجاری آلمان و چین منتشر شده در ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
بی ام و چین / bmw china

رئیس هیئت مدیره BMW در راس هیئت تجاری صدر اعظم آلمان از کشور چین بازدید کرد.

به گزارش خودروم، الیور زیپس(Oliver Zipse) رئیس هیئت مدیره کمپانی بی ام و، بخش چینی این خودروساز آلمانی را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های استراتژیک این شرکت در با ارزش‌ترین بازار جهان دانست. زیپس در راس هیئت تجاری اولاف شولتس، صدر اعظم آلمان، از کشور چین بازدید کرد و به پتانسیل بسیار خوب موجود برای ایجاد روابط ثوی و تقویت همکاری بین چین و آلمان اشاره کرده است.

به گفته زیپس فرصت‌های زیادی در آینده برای همکاری وجود دارد و او اطمینان دارد که روابط تجاری چین و آلمان منجر به شکل‌گیری پُل‌هایی قدرتمند برای ادامه مسیر ما بین دو کشور خواهد شد. هم اکنون چین به عنوان بزرگترین بازار خودرو در جهان، برای بی ام و از اهمیت بالایی برخودار است.

شرکت بی ام و از ابتدای ورود خود به کشور چین در سال 1994، بیش از 6 میلیون خودرو فروخته و به تنهایی در سال 2021 بیش از 846 هزار خودرو با برند بی ام و و مینی در چین به فروش رسانده است. مقر اصلی این برند آلمانی در چین، شهر شن یانگ در استان لیائونینگ بوده و آن را باید بزرگترین شبکه تولید جهانی BMW در دنیا دانست.

این خودروساز آلمانی اکنون با بیش از 460 تامین‌کننده چینی همکاری کرده و میزان سرمایه‌گذاری مشترک آن در جوینت ونچر برلیانس و بی ام و در سال 2021 به بیش از 9,84 میلیارد دلار رسید. به گفته زیپس امسال پنجاهمین سالگرد روابط چین و آلمان بوده و گروه بی ام و به این موضوع که بخشی از روابط میان دو کشور را تشکیل می‌دهد؛ افتخار خواهد کرد.

به گفته زیپس، دولت چین پیام‌های دلگرم کننده‌ای برای تداوم جذب سرمایه‌گذاری خارجی و گسترش فضای باز تجارت برای هدایت نوآوری‌های موجود داده و با توجه به محرک‌های بازار چین و استراتژی بی ام و برای دیجیتالی شدن، برقی‌سازی و پایداری عملکرد، چشم‌انداز میان مدت و بلند مدت بسیار خوش‌بینانه‌ای می‌توان برای چین در نظر گرفت.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.