گریت وال وارد بازار فیلیپین شد
تلاش برای جهانی شدن منتشر شده در ۰۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۰
گریت وال موتورز

گریت وال موتورز با همکاری یک شرکت محلی وارد بازار فیلیپین شد.

به گزارش خودروم، کمپانی گریت وال موتورز با همکاری گروه خودروسازی Luxuriant وارد بازار فیلیپین شد. دو طرف به شکل مشترگ بازار خودروی این کشور را بررسی و میزان فعالیت خود را توسعه می‌دهند. فیلیپین مجمع‌ الجزیره‌ای در جنوب شرقی آسیا و متشکل از بیش از 7 هزار جزیره است.

گروه خودروسازی Luxuriant یا LAGI بخشی از گروه تجاری SQ است. گروه SQ در سال 1988 تاسیس شد و در بخش تولید، املاک، واردات و توزیع در بازار فیلیپین فعالیت می‌کند.

گریت وال در آینده خودروهای شاسی‌بلند و پیکاپ خود را در بازار فیلیپین عرضه خواهد کرد. این شرکت استراتژی ASEAN را برای نفوذ تدریجی در بازار مالزی، فیلیپین، ویتنام، سنگاپور و… دنبال می‌کند و پس از حضور در بازار تایلند، برونئی و لائوس راهبرد جهانی خود برای سال 2025 را دنبال خواهد کرد.

گریت وال مجموعه‌ای از خودروهای هیبریدی، پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی را برای عرضه در بازار تایلند در نظر گرفته که از جمله آنها باید به اورا کت، اورا کت GT، هاوال H6 الکتریکی، هاوال H6 پلاگین هیبریدی و… اشاره کرد. پیش از این نیز گریت وال با تاسیس یک شرکت تابعه در مالزی و به منظور تثبیت جایگاه خود در بازار آن کشور، به خودروهای هیبریدی و کاملاً الکتریکی متکی شد و محصولاتی نظیر اورا و هاوال H6 را برای مالزی در نظر گرفت. به گفته این خودروساز، اکنون بازار فیلیپین نقطه عطف دیگری برای آنها به منظور اجرای راهبرد ASEAN و دستیابی به هدف جهانی شدن در سال 2025 است.

اکنون گریت وال یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در چین بوده و برندهای متعددی در اختیار دارد. این خودروساز بزرگترین تولیدکننده خودروهای شاسی‌بلند در بازار چین است.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.