
تصاویر و اطلاعات شاسیبلند جیلی Xingyue L Hi·P به عنوان نسخه پلاگین هیبریدی Xingyue L و بر پایه پلتفرم e-CMA منتشر شد.
به گزارش خودروم، تصاویر و اطلاعات شاسیبلند ساب کامپکت جیلی Xingyue L Hi·P به عنوان نسخه پلاگین هیبریدی Xingyue L و براساس پلتفرم e-CMA منتشر شد. این خودرو تمامی نیازهای کاربران خود را به عنوان یک وسیله نقلیه الکتریکی بر طرف میکند. انتظار میرود که این خودرو در اواخر سال 2022 وارد بازار شود.
از نظر ظاهری، Xingyue L Hi·P نسبت به نسخه اصلی خود تغییر چندانی ندارد اما از چراغهای مه شکل جلو و رینگهای جدیدی استفاده میکند. همچنین یک پورت شارژ روی گلگیر عقب و لوگوی پلاگین هیبریدی در گوشه سمت راست پایین درب صندوق عقب قرار دارد. اندازه بدنه در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4,770، 1,895 و 1,689 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور 2,845 میلیمتر است.
جیلی Xingyue L Hi·P پیشرانهای پلاگین هیبریدی شامل موتور 1,5 لیتری توربو با قدرت 201 اسب بخار و یک موتور الکتریکی دارد. به طور استاندارد از باتریهای صفحه تخت CTP با ظرفیت 41,2 کیلووات ساعت استفاده شده و بُرد پیمایشی خالص الکتریکی این خودرو طبق استاندارد WLTC حدود 207 کیلومتر است. خودروی Xingyue L Hi·P به شکل استاندارد از قابلیت قفل دو موتوره پشتیبانی کرده و به کاربران اجازه میدهد که یک سفر کاملاً الکتریکی با بُرد پیمایشی طولانی را تجربه کنند. بنابراین سرنشینان با راندمان حرارتی 43,22 درصد میتوانند نزدیک به 1250 کیلومتر رانندگی کنند. این محصول به شکل استاندارد از جعبهدنده DHT Pro سه سرعته استفاده میکند. همچنین از طریق فناوری مدیریت انرژی هوشمند Raytheon و برقراری ارتباط موازی میان موتور، جعبهدنده و باتری، امکان پیمایش مسافتی معادل با 1300 کیلومتر وجود دارد.
جیلی Xingyue L Hi·P در مقایسه با سایر پلاگین هیبریدیها یک ویزگی خاص دارد. در این خودرو به منظور افزایش بُرد پیمایشی، امکان قفل موتور احتراقی روی باتری وجود دارد و با به حداکثر رساندن کارایی موتور الکتریکی، میتوان بدون اضطراب مسافت بیشتری طی کرد. ضمن اینکه در این محصول به صورت استاندارد از شارژ سریع DC با حداکثر توان 85 کیلووات پشتیبانی شده و شارژ باتری از 30 درصد تا 80 درصد فقط 27 دقیقه به طول میانجامد.