فولکس واگن ID.7 مدل 2025 معرفی شد
ساده با چاشنی فناوری منتشر شده در ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۰
فولکس واگن ID.7

گروه خودروسازی فولکس واگن در نمایشگاه شانگهای 2023 از سدان پرچمدار ID.7 با قدرت 282 اسب بخار رونمایی کرد.

به گزارش خودروم، فولکس واگن ID.7 مدل 2025 به عنوان سدانی الکتریکی و پرچمدار جدید این خودروساز آلمانی معرفی شد. این محصول پایز امسال وارد بازار اروپا و چین می‌شود. در سال 2024 نیز می‌توان شاهد حضور این خودرو در آمریکای شمالی بود.

مشخصات فنی

فولکس واگن ID.7

فولکس واگن ID.7 دو تریم پرو و پرو اس دارد. هر دو تریم دارای یک موتور الکتریکی با قدرت 282 اسب بخار هستند. در نسخه پرو از باتری با گنجایش 82 کیلووات ساعت و ارائه توان پیمایشی 615 کیلومتر استفاده می‌شود. این باتری به شارژ 170 کیلوواتی DC متصل خواهد شد. در نسخه پرو اس آی دی 7 ظرفیت باتری 91 کیلووات ساعت است. این رقم برای پیمایش 700 کیلومتر کافی خواهد بود. امکان اتصال به شارژ 200 کیلوواتی DC نیز وجود دارد.

ابعاد و اوزان

فولکس واگن آی دی 7 مدل 2025 طولی معادل با 4,961 میلی‌متر دارد. فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2,966 میلی‌متر است. این ارقام را باید با سدان الکتریکی مرسدس بنز EQE مقایسه کرد. بدون احتساب آینه‌ها عرض این خودرو 1862 میلی‌متر خواهد بود. ضریب درگ این محصول هم 0,23 است.

امکانات

فولکس واگن ID.7

در داخل فولکس واگن ID.7 به شکل استاندارد نمایشگر هدآپ واقعیت افزوده وجود دارد. این فناوری امکان ساده سازی فرایندهای مرتبط به جلوآمپر را فراهم خواهد کرد. اطلاعات ضروری مانند سرعت خودرو و هشدارهای مختلف به آن توسط این هدآپ نشان داده می‌شود.

فولکس واگن ID.7

همچنین سیستم واقعیت افزوده اطلعات مختلف را در فواصل گوناگون به راننده نمایش خواهد داد. به عنوان مثال شما به تابلو حداکثر سرعت نزدیک می‌وید؛ اما سرعت خودرو بیشتر از حد مجاز است. اطلاعات این نمایشگر شامل مواردی مانند علامت گذاری خطوط جاده، اطلاعات مسافت و محدویت سرعت می‌شود. با بکارگیری کنترل‌های روی فرمان امکان تنظیم اطلاعات هدآپ وجود دارد.

فولکس واگن ID.7

یک سیستم اطلاعات سرگرمی 15 اینچی در مرکز داشبورد قرار دارد. با لمس این صفحه امکان تنظیم دمای کابین و حجم صدا را خواهید داشت. سیستم Travel Assist با کروز کنترل تطبیقی و تغییر مسیر کمکی همراه راننده است. این فناوری محدودیت‌های سرعت را تشخیص و به طور خودکار سرعت خودرو را تنظیم خواهد کرد.

پیشرفته ترین سیستم تهویه مطبوع

فولکس واگن ادعا می‌کند که آی دی 7 دارای پیشرفته‌ترین سیستم تهویه مطبوع است. دریچه‌های خروجی هوا موتورهایی دارند که آنها را به صورت عمودی و افقی حرکت خواهد داد. این حرکت باعث توزیع بهتر هوا در سطح کابین می‌شوند. همچنین این قابلیت از دستورات صوتی هم پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال گرمکن فرمان با گفتن جمله «سلام IDA دستمان من سرد است» فعال خواهد شد.

فولکس واگن ID.7

صندلی‌های جلو تنظیمات برقی در 14 جهت دارند. سنسورهای دما و رطوبت برای گرم کردن یا خنک کردن صندلی‌ها به شکل خودکار عمل می‌کنند. ماساژور 10 نقطه‌ای نیز با توان ارائه ماساژ بر روی لگن و ستون فقرات وجود دارد. سانروف پانوراما دارای پنل شیشه‌ای هوشمند است. لایه کریستال مایع پراکنده آن اجازه تغییر بین حالت مات یا شفاف از طریق دکمه یا فرمان صوتی را خواهد داد.

فولکس واگن ID.7

فولکس واگن آی دی 7 مدل 2025 برای بازارهای اروپا و آمریکای شمالی در کارخانه Emden آلمان ساخته می‌شود. تولیدی این خودرو نیز از نیمه دوم سال 2023 آغاز خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این خودرو وجود ندارد.

مشخصات فنی فولکس واگن ID.7 مدل 2025

تمام نسخه‌های این خودرو به یک موتور الکتریکی با قدرت 282 اسب بخار مجهز هستند.

قیمت فولکس واگن آی دی 7 مدل 2025

اطلاعاتی درباره قیمت این محصول فعلاً موجود نیست.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.