معرفی فولکس واگن توارگ 2024 با موتور V6
پرچمدار واقعی منتشر شده در ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
فولگس واگن توارگ 2024

فولکس واگن نسل جدید شاسی بلند پرچمدار و لوکس توارگ مدل 2024 را به همراه پیشرانه‌ای V6 و نسخه‌های دیزلی و هیبریدی رونمایی نمود.

به گزارش خودروم، ورود نسل سوم فولکس واگن توارگ از سال 2018 به آمریکا ممنوع شد. زیرا از همان ابتدا فولکس تصمیم گرفت که این شاسی بلند شیک را در بازار آن کشور به فروش نرساند. پنج سال بعد حجم فروش توارگ به بیش از 200 هزار دستگاه رسید. بنابراین شاسی بلند پرچمدار فولکس واگن برای حضور در بخش رقابتی و سودآوری بیشتر به سرعت قله‌های پیشرفت را پیمود. به همین علت اکنون فولکس واگن توارگ 2024 برای سفارش در اروپا در دسترس است. همچنین نسخه R شاسی بلند مزبور نیز بزودی عرضه می‌شود.

طراحی فولگس واگن توارگ 2024

اما فولکس واگن توارک 2024 چه تغییری نسبت به گذشته دارد؟ چراغ‌های جلو و عقب توارگ توسط نواری نورانی به یکدیگر متصل هستند. رینگ‌ها نیز در اندازه 19 تا 21 اینچ قابل سفارش خواهد بود. در نسخه R-Line و R می‌توان رینگ‌های 22 اینچی با روکش مات خاکستری سیلیکونی در اختیار داشت. برای اولین بار در یک فولکس واگن اروپایی از چراغ‌های متصل عقب استفاده می‌شود. این خودرو در براتیسلاوا واقع در کشور اسلواکی تولید خواهد شد.

فولگس واگن توارگ 2024

چراغ‌های جلو طراحی جدیدی دارند. برای آنها از گرافیک سه گانه و مانند حرف L استفاده می‌شود. ما شاهد بکارگیری فناوری ماتریسی پیشرفته با میکرو LED و مشابه با پورشه کاین 2024 در این خودرو هستیم. این فناوری به نام IQ شناخته می‌شود. ماتریس‌های LED سبک HD به خوبی در این خودرو قرار دارند. هر چراغ جلو نیز دارای کمتر از 19,216 میکرو LED قابل کنترل جداگانه است. این ویژگی در عین فراهم آورن روشنایی عالی از کور کردن رانندگان روبرو در تاریکی شب جلوگیری می‌کند. چراغ‌های عقب هم بینه سازی و از سه عنصر L شکل در آنها استفاده می‌شود.

فولگس واگن توارگ 2024

کابین فولکس واگن توارگ 2024 را نیز بروزرسانی می‌شود. فولکس در این خودرو حالا از جلو آمپر تمام دیجیتالی با صفحه نمایش لمسی 15 اینچی استفاده می‌کند. سیستم اطلاعات و سرگمی بهینه سازی شده و داده‌های نقشه و تصاویر آن با وضوح بسیار بالا پخش می‌شود. کنترل صوتی بهتر به همراه اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم در دسترس هستند. روشنایی محیطی بهتر از گذشته است. پورت‌های USB-C در توارگ وجود دارند. یک نمایشگر هداپ به علاوه سیستم صوتی 730 واتی Dynaudio نیز در دسترس خواهد بود.

مشخصات فنی

فولگس واگن توارگ 2024

از نظر فنی در زیر کاپوت فولکس واگن توارگ 2024 فقط یک موتور V6 وجود دارد. چون پیشرانه دیزل V8 بنتلی بنتایگا و ائودی SQ7 با آخرین نسخه 2020 از بین رفت. پنج تریم برای این خودرو با موتورهای مختلف در نظر گرفته‌اند. موتور بنزینی V6 با قدرت 335 اسب بخار در دسترس است. نمونه هیبریدی نیز با یک موتور الکتریکی می‌تواند 375 اسب بخار قدرت تولید کند. مدل R نیز 456 اسب بخار قدرت دارد. نسخه دیزلی 228 اسب بخار یا 282 اسب بخار نیرو تولید خواهد کرد.

قیمت توارگ 2024

تمامی نسخه‌ها به شکل استاندارد دارای 4Motion چهار چرخ متحرک با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک هستند. مهندسان فولکس سیستم تعلیق بادی استاندارد و اختایری را بهینه سازی کرده‌اند. سیستم‌ها کامپیوتری نیز با بهبود خود منجر به چابکی بیشتر خودرو شده‌اند. برای خرید فولکس واگن توارگ 2024 در اروپا باید 69,200 تا 93,870 میلیون یورو پرداخت کرد. از زمان معرفی توارگ در سال 2002 تاکنون بیش از 1,13 میلیون دستگاه از آن فروخته شد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.