هیوندای سوناتا 2024 ؛ فیس لیفتی متفاوت
بهبود از نوع شرقی منتشر شده در ۰۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۴
هیوندای سوناتا 2024

هیوندای تصاویر رسمی فیس لیفت جدید و 2024 سدان سوناتا را منتشر کرد. این خودرو بزودی وارد بازار جهانی خواهد شد. قیمت و مشخصات دقیق سوناتا 2024 هنوز مشخص نیست.

به گزارش خودروم، تغییر قابل توجه طراحی خودروها را معمولاً هنگام گذر از نسل قدیم به جدید شاهد هستیم. اما هیوندای سوناتا 2024 با فیس لیفتی جدید و مبتنی بر نسل هشتم و 2019 آن معرفی شد. این خودرو از نظر فنی تفاوت‌های اندکی با نسخه قبلی دارد. مشخص‌ترین تغییر در قسمت جلو رخ می‌دهد. جایی که این سدان سایز متوسط از لامپ‌های LED متصل استفاده می‌کند. این طرح سوناتا را شبیه به کراس اوور کونا، ون استاریا و سدان بزرگتر گرنجور یا آزرا می‌کند.

هیوندای سوناتا 2024

تغییرات مطلوب‌تری شامل طراحی جدید نوک اگزوزهای چهارگانه و رینگ‌های آلومینیومی 19 اینچی جدید شاهد هستیم. همچنین هیوندای گرافیک چراغ‌های عقب را اصلاح می‌کند. این شرکت حالا از طرحی ساده برای این بخش سود می‌برد. چون از لامپ‌های مختلف در قسمت بالایی در صندوق عقب استفاده نمی‌شود. علاوه بر این نشان هیوندای کمی پایین‌تر و زیر نواری از لامپ‌های LED قرار دارد. هر دو نسخه معمولی و N Line از سپرهای جدید استفاده می‌کنند. این سپرها باعث تهاجمی‌تر شدن ظاهر عقب می‌شوند.

هیوندای سوناتا 2024

اتفاقات قابل توجهی در داخل کابین هیوندای سوناتا شاهد هستیم. جایی که سونتا به عنوان اولین محصول هیوندای از صفحه نمایش خمیده و iDrive 8 BMW استفاده می‌کند. جلوآمپر دیجیتال 12,3 اینچی است.

هیوندای سوناتا 2024

در هیوندای سوناتا 2024 صفحه نمایش لمسی اطلاعت و سرگرمی با همین اندازه پیش روی کاربران قرار دارد. پنل اختصاصی کنترل سیستم تهویه هوا هنوز وجود دارد. اما اینبار تمام کنترل‌ها لمسی هستند. در حالی که بی ام و میانبرهای تنظیمات سیستم تهیوه را از نمایشگر منحنی خود کار گذاشته است.

هیوندای سوناتا 2024

از جمله سایر تغییرات باید به طراحی متفاوت دریچه خروجی سیستم تهویه، فرمان جدید با چهار نقطه به نشانه حرف H در کد مورس اشاره کرد. انتخابگر دند در سمت ستون فرمان قرار دارد. انجام این عمل راحتی راننده را تضمین می‌کند. به طور کلی به نظر کیفیت مواد کابین بسیار درجه بالا هستند. هیوندای این خودرو را در نمایشگاه وسایل نقلیه سئول رونمایی می‌کند. احتمالاً جزئیات فنی هیوندای سوناتا 2024 بزودی منتشر خواهد شد.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.