هوندا N-Van برقی، ون کوچک ژاپنی ها
کوچولوی محبوب منتشر شده در ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰
هوندا N-Van برقی

هوندا N-Van برقی را به عنوان ونی کوچک با کاربری تجاری و خانوادگی و با قیمت 7,300 دلار وارد بازار ژاپن خواهد کرد.

به گزارش خودروم، قطعاً برای شما سوال پیش آمده که هوندا N-Van چیست؟ در پاسخ باید به شما گفت که این یک خودروی تجاری است که هوندا در سال 2018 و براساس استانداردهای خودروهای Kei معرفی کرد. به عبارت دیگر، این خودرو بسیار کوچک بوده و تنها 3,395 میلی‌مترطول، 1,475 میلی‌متر عرض و 1,950 میلی‌متر ارتفاع دارد. فاصله بین دو محور هم 2,520 میلی‌متر خواهد بود. هوندا این خودرو را برای استفاده خانوادگی هم تبلیغ می‌کند؛ چون این وسیله نقلیه راست فرمان و جعبه‌ای شکل توان حمل چهار سرنشین را دارد.

هوندا N-Van برقی

هوندا N-Van با موتور سه سیلندر تنفس طبیعی یا توربوشارژ ضعیفی با حجم کمتر از 0,7 لیتر و حداکثر قدرت 64 اسب بخار و 104 نیوتن متر عرضه می‌کند. گیربکس این خودرو در نوع دستی یا CVT بوده و امکان خرید آن به شکل دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک وجود دارد. از زمان معرفی این خودرو، از آن به عنوان یک کمپینگ زیبا و وسیله‌ای برای کوه‌نوری و… استفاده می‌کنند. در بهار سال 2024 نسخه الکتریکی این محصول وارد بازار می‌شود.

هوندا N-Van برقی

امروز در ژاپن هوندا N-Van برقی معرفی شد. شعاع حرکتی این خودرو 200 کیلومتر است. شاید این رقم چندان زیاد به نظر نرسد؛ اما با توجه به اینکه فضای زیادی برای نصب باتری وجود ندارد؛ عدد مناسبی است. هوندا این ون برقی را به اندازه کافی جادار ساخته تا برای استفاده تجاری و شخصی مناسب باشد. هوندا همانند نسخه بنزینی امکان تا شدن صندلی جلو برای افزایش فضای بار را فراهم کرده است.

خبر خوب اینکه قیمت هوندا N-Van برقی در ژاپن تقریباً یک میلیون ین بوده و این یعنی قیمت آن به اندازه ارزان‌ترین ICE است. در واقع ارزش فعلی این خودرو تقریباً 7,300 دلار بوده و این یعنی از نیسان ساکورا و میتسوبیشی eK X با محدوده قیمتی 14 هزار دلاری ارزان‌تر است. از آن گذشته قیمت Minicab MiEV در ژاپن با باتری 16 کیلووات ساعتی و شعاع حرکتی 133 کیلومتر 17,700 دلار بوده و این خودرو دو دیفرانسیل را می‌توان در انواع دو یا چهار نفره خریداری کرد.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.