شورلت آویو 2024 برای مکزیکی ها معرفی شد
اقتصادی آمریکایی منتشر شده در ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
شورلت آویو 2024

خودروساز آمریکایی شورلت نسل جدید و 2024 مدل آویو را در قالب یک هاچبک کوچک و اقتصادی معرفی کرده و در مکزیک عرضه می‌کند.

به گزارش خودروم، مردم آمریکا شاید شورلت آوئو را به عنوان یکی از مدل‌های ارزان فیمت این خودروساز در دهه 2000 میلادی به خاظر بیاورند. اما این خودرو هنوز هم در مکزیک به تولید رسیده و نسخه جدید شورلت آویو 2024 را می‌توانند از نیمه اول سال 2023 خریداری کنند.

شورلت آویو 2024

در مکزیک شورلت آویو در حال حاضر به عنوان یک سدان چهار درب در دسترس است؛ اما نسل جدید و مدل 2024 این خودرو تنها به عنوان یک هاچبک پنج درب وارد بازار می‌شود. در مقایسه با نسخه موجود، مدل 2024 از نظر ظاهری دارای خطوط تندتری بوده و ظاهر مدرن‌تری دارد. چراغ‌های جلو باریک هستند. خط شخصیت در قسمت عقب به سمت بالا خم شده و این باعث می‌شود که این قسمت کشیده‌تر به نظر برسد. در قسمت عقب از یک دیفیوزر استفاده شده است.

شورلت آویو 2024

شورلت تصاویر محیط داخلی آویو 2024 را هنوز منتشر نکرده و در مورد جزئیات کابین و سطوح تریم آن صحبتی نکرده است. اما به گفته شورلت، آویو شش کیسه هوا و هشدار کمربند ایمینی برای سرنشینان جلو و عقب دارد. در آویو فعلی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسس 4,2 اینچی و سیستم کنترل تهویه مطبوع خودکار استفاده می‌شود.

شورلت آویو 2024

در مورد موتور شورلت آویو 2024 نیز هنوز صحبتی نشده است. آویو فعلی در مکزیک از موتور 1,5 لیتری چهار سیلندر با قدرت 107 اسب بخار و 141 نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. خریداران قادر به سفارش این خودرو با گیربکس پنج سرعته دستی یا اتوماتیک چهار سرعته برای انتقال قدرت به محور جلو هستند.

شورلت قصد دارد که آویو جدید را نیز مانند نسخه قبلی فقط در مکزیک عرضه کند. قیمت مدل فعلی این خودرو در بازار مکزیکی حدود 14 هزار دلار بوده و در کنار اونیکس و کاوالیر به عنوان سدان‌هایی چهار درب در مکزیک به تولید می‌رسد. در آمریکا، شورلت خط تولید برخی از مدل‌های خود را هدف گرفته و در حال کاهش میزان تولید برخی از مدل‌ها از قبلیل مالیبو و اسپارک است. کامارو هم آینده نامشخصی دارد.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.