ون وال واندرول (Vandervell)؛ هاچبکی از فرمول 1
روح مسابقه! منتشر شده در ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰
ون دروال واندروول

ون وال دوباره به عرضه خودروسازی بازگشته و برای احیا خود هاچبکی الکتریکی را با الهام از خودروهای مسابقه‌ای و با نام واندرول معرفی کرده است.

به گزارش خودروم، احتمالاً نام ون وال را شنیده‌اید. در دهه 1950 این تیم توسط تونی واندرول و کالین چپمن به عنوان یکی از موفق‌ترین تیم‌های فرمول یک به همراه رانندگانی همچون استرلینگ ماس، موریس ترینتینانت و… تاسیس شد. این شرکت اکنون یک بخش موتور اسپرت دارد و علاوه بر این بدنبال احیاء خود با اولین مدل تولید است. تصاویری که می‌بینید؛ به آیونیک 5 N مرتبط نبوده و آنها رندرهایی از ون وال واندرول(Vanwall Vandervell) جدید هستند.

ون دروال واندرول

این هاچبک الکتریکی جدید به نام موسس این شرکت نامگذاری شده و در انواع استاندارد و پلاس وارد بازار می‌شود. هر دو نسخه طراحی یکپارچه‌ای داشته و از فیبرکربن در جلو، رکاب‌های جانبی و دیفیوزر عقب با ظاهری تهاجمی استفاده شده است. چراغ‌های LED این خودرو با الهام از چراغ عقب و وسط خودروهای فرمول یک ساخته شده و از رینگ‌های 22 اینچی استفاده می‌شود.

ون دروال واندرول

ون وال تاکنون تنها رندرهای هاچبک جدید خود را منتشر کرده است. با این حال این شرکت به تلاش خود برای بهبود بهینه‌سازی آیرودینامیک خودرو با اشاره به دنیای موتور اسپرت ادامه می‌دهد. تصویری از محیط داخلی این محصول وجود ندارد؛ اما سازنده مدعی است که از موادی مانند چرم با کیفیت و فیبر کربن استفاده می‌شود.

ون دروال واندرول

نسخه استاندارد ون وال واندرول با کد S شناخته می‌شود. این خودرو یک پیشرانه الکتریکی با قدرت 320 اسب بخار دارد و شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت آن 4,9 ثانیه است. این نسخه قادر به پیمایش 450 کیلومتر مسافت با یکبار شارژ خواهد بود. البته جزئیاتی درباره ظرفیت باتری در دسترس نیست. نسخه قدرتمند این خودرو با کد S پلاس شناخته شده و شعاع پیمایش آن 420 کیلومتر خواهد بود. در این خودرو از پیشرانه الکتریکی با قدرت 580 اسب بخار استفاده شده و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت آن 3,4 ثانیه است. هر دو نسخه دارای سیستم چهار چرخ متحرک هستند.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.