لینکلن کورس ایر 2023 معرفی شد
منتشر شده در ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۱
لینکلن کورس ایر 2023

لینکلن کورس ایر 2023 با تغییرات ظاهری جزئی در بدنه و محیط داخلی و همچنین بهره‌گیری از موتورهایی با قدرت 255 و 266 اسب بخار معرفی شد.

به گزارش خودروم، لینکلن کورس ایر 2023 به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند آمریکایی با چهره‌ای جدید و بهره‌گیری از فناوری‌های تازه معرفی شد. این کراس‌اوور بروز از اوایل سال 2023 به فروش می‌رسد.

طراحی داخلی

مهم‌ترین ارتقاء کورس ایر 2023 مرتبط به کابین این خودرو است. اکنون به جای صفحه نمایش کوچک 8 اینچی در مرکز داشبورد، به شکل استاندارد یک صفحه نمایش 13,3 اینچی قرار گرفته است. این خودرو از نرم‌افزار Sync 4 پشتیبانی می‌کند و هنوز هم یک پنل ابزار و صفحه کیلومتر دیجیتال در درون آن قرار دارد.

داشبورد لینکلن کورس ایر 2023

در قسمت پایینی ابزار موجود روی کنسول مرکزی تغییرات کوچکی رخ داده و ظاهر آن اصلاح شده است. قسمت مزبور ساده‌تر شده و به برنامه‌ای کاربردی با نور پس زمینه مناسب مجهز است. کابین لینکلن کورس ایر 2023 دو رنگ جدید هم دارد و مشتریان می‌توانند محیط داخلی اتومبیل خود را به رنگ ترافل دودی و بژ یا قرمز و زرشکی سفارش دهند.

طراحی بیرونی

جلوپنجره لینکلن کورس ایر جدید نیز بروزرسانی شده و اکنون این خودرو از جلوپنجره‌ای بزرگتر استفاده می‌کند. در تریم Reserve یک پوشش براق به محیط داخلی اضافه شده و در نسخه Grand Touring ظاهری اداری را می‌بینیم که لینکلن آن را Stendown Sun Metallic می‌نامد.

لینکلن کورس ایر 2023 نیم رخ عقب

علاوه‌بر‌این دو رنگ جدید بدنه برای کورس ایر 2023 موجود بوده و از این پس می‌توان آن را با رنگ قرمز کریستالی و نجوای آبی سفارش داد.

امکانات جدید لینکلن کورس ایر 2023

اگر مشتریان نسخه Equipment Collection III لینکلن کورس ایر 2023 را سفارش دهند؛ امکان به کارگیری سیستم کمک راننده پیشرفته ctiveGlide 1,2 برای آنها فراهم خواهد شد. این ویژگی امکان نگاه داشتن خودرو با سرعت 129 کیلومتر در ساعت را در یک لاین حرکتی فراهم خواهد کرد. با ضربه زدن روی اهرم چراغ راهنما، این فناوری، تغییر مسیر خودکار را انجام می‌دهد. هنگام تردد در نزدیکی سایر وسایل نقلیه، خودرو کمی از آنها دور شده و فضای بیشتری بین شما و خودروهای دیگران ایجاد خواهد شد. همچنین سامانه مزبور سیستم کمکی نقطه کور فعال را در صورت نادیده گرفتن هشدار نقط کور فعال کرده و از برخورد شما با سایر وسایل نقلیه جلوگیری خواهد کرد.

جلو لینکلن کورس ایر 2023

یکی‌دیگر از ویژگی‌های جدید کورس ایر 2023 را باید سامانه اختیاری Auto Air Refresh دانست. در این سیستم از حسگرهای لیزری برای مخلوط کردن هوای بیرون و داخل خودرو استفاده می‌شود.

مشخصات فنی لینکلن کورس ایر 2023

فرمان و داشبورد لینکلن کورس ایر 2023

لینکلن کورس ایر 2023 از موتور 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 250 اسب بخار یا پیشرانه‌ای 2,5 لیتری پلاگین هیبرید با قدرت 266 اسب بخار استفاده می‌کند. بنابراین دیگر خبری از موتور 2,3 لیتری توربوشارژ و 4 سیلندر نیست. بسته به تریم و پیشرانه انتخابی، این خودرو در انواع دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک به فروش خواهد رسید.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.