گریت وال تانک 300 به عربستان صادر شد
منتشر شده در ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۶

برند تانک به عنوان یکی از زیرمجموعه های کمپانی گریت وال موتور، رسماً به خارج از خاک چین رفته و اکنون مدل تانک 300 وارد بازار عربستان شده است.

به گزارش خودروم، گریت وال رویدادی بزرگ در منطقه اقتصادی شاه عبدالله (KAFD) شهر ریاض برگزار کرد و رسماً ورود مدل تانک 300 به بازار عربستان را جشن گرفت. این خودروساز چینی در رویداد مزبور مدل تانک 500 را نمایش داد و عبور حجم فروش خود از 1 میلیون دستگاه در خارج از کشور چین را یک نقطه عطف بزرگ عنوان کرد.

برند تانک برای پاسخ به عشق و علاقه مردم منطقه خاورمیانه به آفرود سواری، برای حضور در عربستان انتخاب شد و با حضور در این کشور عربی، با مرور زمان در سایر بازارهای منطقه خاورمیانه نیز حاضر خواهد می‌شود.

گریت وال از سال 2017 با تأسیس نمایندگی‌های محلی در عربستان سعودی حضور دارد و به غیر از آن به عنوان یکی از بزرگان صنعت خودروسازی چین در سایر کشورهای جهان از جمله آفریقای جنوبی، استرالیا، نیوزلند و شیلی حضور داشته و برندهای زیر مجموعه این کمپانی در کشورهایی همچون تایلند، مصر، نپال، برونئی و لائوس به محبوبیت بسیاری رسیده‌اند.

گریت وال در تلاش برای ارائه خدماتی قابل توجه به مشتریان خود در سراسر جهان بوده و با این ابتکار سعی دارد که اعتماد مشتریان و خریدارن خودرو در بازارهای خارجی را جلب کرده و آنها را ساماندهی کند. به عنوان نمونه، این شرکت به منظور حل چالش شارژ خودروها در تایلند، امکان تعویض و نصب باتری و… رایگان را برای مشتریان خود فراهم کرد و اولین ایستگاه سوپرشارژ و ذخیره‌سازی یکپارچه فتوولتائیک جهان را در بانکوک ساخت.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.