کانسپت آینده نگرانه لینک اند کو معرفی شد ؛ بوی عصر طلایی چینی‌ها
منتشر شده در ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۰

کانسپت «روز بعد» با هدف تغییر هویت بصری برند لینک اند کو معرفی شده و جلوه‌ای از آیندۀ برند موفق چینی‌ها در صنعت خودروسازی را نمایش می‌دهد.

به گزارش خودروم، کمپانی لینک اند کو «Lynk & Co» به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های جوان شرکت جیلی، کانسپتی جدید و آینده‌نگرانه به نام روز بعد را عرضه کرده است. این کانسپت آغازگر عصر جدیدی در طراحی خودروهای لینک اند کو است؛ زیرا این شرکت چینی تاکنون ظاهر خانوداگی قوی محصولات خود را در همۀ مدل‌ها حفظ می‌کرد.

نام این محصول «روز بعد» – «The Next Day»- بوده و به جای القاء احساسات تاریک و متداول شهری، به سمت روشنایی و بازتاب فناوری حرکت می‌کند. در واقع «روز بعد» نشان دهندۀ تکامل یک برند است؛ برندی که تنها 6 سال پیش تأسیس شده و از آن زمان تاکنون رشد سریعی را تجربه کرده و به یک خودروساز موفق در سطح جهانی تبدیل شده است.

تاکنون از بدنۀ «روز بعد» در هیچ خودرویی استفاده نشده و از نظر ظاهری آن را باید یک خودروی گرند تور چهار نفره و شبیه به زاکر 01 «Zeekr 01» در نظر گرفت. چهره این خودرو آرام و نسبتاً عضلانی بوده و ما شاهد استفاده از خطوطی تیز برروی بدنۀ فلزی آن هستیم.

کانسپت جدید لینک اند کو به درب‌های گالوینگ مجهز شده و کابینی خیره کننده دارد. در نمای عقب هنوز هم شاهد به کارگیری لوگوی متداول لینک اند کو در میان دو نوار نوری عمودی هستیم.در داخل و برروی صندلی‌ها از روکشی مخملی و به رنگ آبی تیره استفاده شده و حس عمیق لوکس بودن، شبیه به خودروهای قدیمی فرانسوی با صندلی‌های بزرگ و راحت را  می توان از آنها دریافت کرد. این صندلی‌ها در حین رانندگی خودکار می‌توانند کاملاً بخوابند و سرنشینان در نهایت آسودگی به مقصد خود خواهند رسید.

سرتاسر داشبورد را یک صفحه نمایش عریض بزرگ پوشش داده و در صورت استفاده از حالت خودکار در درون داشبورد پنهان خواهد شد. سرتاسر کابین با ترکیب مواد چوب و جین ساخته شده و بافتی بی نقص دارد و احتمالاً «روز بعد» اولین خودرویی خواهد بود که در داخل آن از پوشش جین استفاده شده است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.