چری از نسخه GT آریزو 5 رونمایی کرد
با پیشرانۀ 197 اسب بخاری و گشتاور 290 نیوتن متر منتشر شده در ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۵

کمپانی چری تصاویر نسخۀ GT آریزو 5 را منتشر کرده و اکنون ما می توانیم نگاهی به داخل و خارج این خودرو بی اندازیم. چری این محصول را بزودی راهی بازار چین کرده آن را خودرویی مناسب برای نسل جوان معرفی می کند.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، آریزو نام برند و خط تولید خودروهای سدان بوده و تحت مالکیت چری است. نسخۀ GT آریزو 5 را باید نمونۀ اسپرت و لوکس‌تر آریزو 5 پلاس دانست. شتاب 0 تا 100 این خودرو تنها 6 ثانیه خواهد بود.

نسخۀ GT آریزو 5 با موتور 1.6 توربو عرضه می‌شود. توربوشارژ این محصول از نوع Cherry’s Kunpeng بوده و جعبه دنده‌ای 7 سرعته انرژی موتور را به محور جلو منتقل می‌کند. قدرت موتور این خودرو 197 اسب بخار و گشتاور آن 290 نیوتن‌متر خواهد بود. این مشخصات تقریباً مشابه با آریزو 5 پلاس است.

فضای داخلی نسخۀ GT برخلاف نسخۀ معمولی، راننده محور است. یک پنل LCD شناور در کنار کنسول مرکزی قرار گرفته و می‌توان با استفاده از آن به تنظیمات خودرو دسترسی پیدا کرد.

فرمان سه پره بوده و دسته دندۀ الکترونیکی در جایی مناسب و در دسترس راننده قرار گرفته است. پد شارژ بی‌سیم در بین دو صندلی جلو تعبیه شده و می‌توان گوشی هوشمند را با استفاده از آن شارژ کرد.

نسخۀ GT کابینی بزرگ و 5 نفره دارد. صندلی‌ها با پوشش از چرمی به رنگ تیره و دوختی نارنجی رنگ تزئین شده‌اند.

در نمای بیرونی نسخۀ GT آریزو 5، پیشانی خودرو حالتی تهاجمی دارد و جلو پنجره به شکل X بوده و با رنگ مشکی تزئین شده است. لوگوی GT برروی جلو پنجره قرار گرفت است. گرافیک چراغ‌ها هم تغییر کرده و طرحی تهاجمی و مطابق با برند GT دارند. همچنین دریچه‌های هوای مشکی رنگ در دو طرف خودرو دیده می‌شود.

رینگ‌ها پنج پرۀ دوبل بوده و با کالپرهای ترمز نارنجی رنگ تزئین شده و در برابر رنگ مشکی خودرو رخ نمایی می‌کنند. همچنین در عقب چهار اگزوز اسپرت را می‌بینیم. انتظار می‌رود که این خودروی جدید در نیمۀ دوم سال 2022 راهی بازار چین شود. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این خودرو وجود ندارد.

منبع: carnewschina

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.