همکاری هوآوی و آواتار برای تولید 4 خودروی الکتریکی تا سال 2025
منتشر شده در ۰۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۱

آواتار و هوآوی قراردادی برای همکاری استاراتژی و جامع منعقد کرده و دو شرکت در منابع و سود و زیاد مشترک خواهند بود.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، آواتار و هوآوی در مورد بهینه‌سازی منابع و مجوزهای علامت تجاری HUAWEI HI به توافق رسیده و بر همین اساس پلتفرم هوشمند و الکتریکی CHN را توسعه داده و تا سال 2025 چهار خودروی جدید تولید کرده و مسئولیت تولید انبوه مدل‌های مزبور را برعهده دارند.

مدیرعامل آواتار، تان بنهونگ این قرارداد را نشان از شناخت دقیق هوآوی نسبت به سرعت بالای رشد استارت آپ‌های خودرویی و اعتماد به آنها با پلتفرم CHN دانست.

در حال حاضر چانگان، هواوی و کاتل با مشارکت یکدیگر خودرویی مشترک به نام آواتار 11 را تولید کرده‌اند. خودروی یادشده دارای رانندگی و کابین هوشمند بوده و از پلتفرم‌های کنترلی هوشمند خودروی هوآوی با توان درک و محاسبات بالا استفاده می‌کند. آواتار 11 را باید یکی از خودروهای پیشرو صنعت خودروسازی چین دانست که توان حل سناریوهای پیچیده موجود در ترافیک‌های شلوغ را داشته و به راحتی از پس انها بر می‌آید.

آواتار شبکه توزیع خود را در سال 2022 به 110 شهر چین انتقال می‌دهد و مراکز تست درایو آن در سه ماهه سوم سال جاری میلادی افتتاح خواهد شد. علاوه بر آن قرار است که هوآوی با استفاده از خرده فروشی‌های خود محصولات آواتار را به مشتریان معرفی کند.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.