نسخه COOL جیلی Binyue با تغییرات ظاهری معرفی شد
جوان پسندتر منتشر شده در ۲۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۷

جیلی Binyue نسخه COOL را با تغییرات ظاهری و استفاده از موتوری قدرتمندتر معرفی کرد.

به گزارش خودروم، به تازگی تصاویری رسمی از جیلی Binyue نسخه COOL منتشر شده و ظاهراً محصول جدید جیلی تغییراتی در طراحی بدنه داشته و نسبت به مدل فعلی، سبکی جوان پسند، اسپرت و قدرتمندتر دارد. همچنین در نسخه COOL از پیشرانه‌ای چهار سیلندر و 1.5 لیتری توربو استفاده می‌شود که نسبت به موتور 1.5 لیتری توربو و سه سیلندر قبلی، حدود 4 اسب بخار قدرتمندتر است.

جیلی Binyue نسخه COOL با استفاده از سبک طراحی Energy explosion ساخته شده و تغیرات زیادی در جزئیات بدنه آن رخ داده و اکنون در جلو از چراغ‌هایی باریک‌تری استفاده می‌شودو جلوپنجره نیز برجسته‌تر شده است. شکل سپر هم تغییر کرده و پُر حرارت‌تر به نظر رسیده و در طراحی آن از مختصات قوی‌تری بهره برده‌اند.

سقف نسخه COOL مدل Binyue دارای سانروف پانوراما به شکل مربع و با ابعاد 0.84 متر بوده و می‌تواند تا 90 درصد اشعه ماوراء بنفش را فیلتر کند. در این خودرو از رینگ‌های 18 اینچی به سبک Tomahawk استفاده شده و به منظور تقویت حس و حال سرعت و حرکت، کالیپرهای ترمز قرمز رنگ هستند. در عقب شاهد استفاده از چهار خروجی اگزوز هستیم که چهره خودرو در این بخش را اسپرت کرده‌اند. بر روی سقف عقب از اسپویلر استفاده شده و در مجموع سبک طراحی این قسمت یکپارچه است. همچنین چراغ‌های عقب نیز به یکدیگر متصل بوده و تابع سبک روز طراحی خودروهای چینی است.

فضای داخلی جیلی Binyue نسخه COOL بهبود و ارتقاء یافته است و فضای داخلی آن تا حد زیادی شبیه به آخرین مدل و کانسپت‌های معرفی شده از خانواده جیلی است. موتور  178 اسب بخار قدرت دارد و توان خود را با استفاده از جعبه‌دنده‌ای 7 سرعته و دوکلاچه به محور جلو انتقال می‌دهد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.