مشخصات هایما S7 پلاس سفارشی
منتشر شده در ۰۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۹
هایما S7

شرکت ایران خودرو در اطلاعیه‌ای مشخصات هایما S7 پلاس سفارشی را اعلام کرد.

به گزارش خودروم، شرکت ایران خودرو در نظر دارد که تعدادی از خودروهای هایما S7 پلاس سفارشی با رنگ مشکی را در تاریخ 8 آبان ماه 1401 در بورس کالا و با موعد تحویل 30 روزه عرضه کند. ایران خودرو پیش از این شرایط و جزئیات عرضه 250 دستگاه هایما در بورس کالا اعلام کرده بود؛ ولی مشخصات هایما S7 پلاس سفارشی در اطلاعیه قبلی ذکر نشد تا این شرکت در اطلاعیه جداگانه به ذکر امکانات نسخه سفارشی هایما اس7 پلاس سفارشی بپردازد.

هایما S7 سفارشی از نظر فنی به پیشرانه 1,8 لیتری توربو با قدرت 179 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر مجهز بوده و برای انتقال قدرت از جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر در ساعت بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن 8,34 لیتر است.

این خودرو به سنسور دنده عقب، دوربین 360 درجه، دوربین دید عقب، نمایشگر میزان باد لاستیک‌ها، کروز کنترل، سانروف، سنسور نور و باران، تهویه اتوماتیک، نمایشگر 8 اینچی، فرمان برقی، آینده‌های جانبی برقی و… مجهز است.

از جمله امکانات هایما S7 پلاس سفارشی باید به درب صندوق عقب برقی اشاره کرد که این یعنی برای باز شدن درب صندوق عقب فقط باید پای خود را زیر درب صندوق قرار دهید تا درب به صورت هوشمند باز شده و مجدداً بسته شود. همچنین آنتی ترپ، قفل برقی وکیوم‌دار جهت بالا بردن ضریب امنیتی و اطمینان از قفل شدن صندوق عقب از دیگر آپشن‌های نسخه سفارشی هایما S7 پلاس سفارشی هستند.

مشخصات فنی

هایما S7 سفارشی از نظر فنی به پیشرانه 1.8 لیتری توربو با قدرت 179 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر مجهز بوده و برای انتقال قدرت از جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک استفاده می کند.

آپشن

از جمله امکانات هایما S7 پلاس سفارشی باید به درب صندوق عقب برقی اشاره کرد که این یعنی برای باز شدن درب صندوق عقب فقط باید پای خود را زیر درب صندوق قرار دهید تا درب به صورت هوشمند باز شده و مجدداً بسته شود.

منبع: ایران خودرو

دسته بندی ها: تازه ها
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.