لی اتو تا سال ۲۰۲۳ یک خودروی الکتریکی معرفی می کند
منتشر شده در ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۶

خودروساز چینی لی اتو تا سال 2023، سه محصول رده بالا معرفی می‌کند که از آن جمله باید به یک محصول الکتریکی با قابلیت پیمایش بالا و استفاده از تکنولوژی BEV اشاره کرد. به گفته موسسه و مدیرعامل لی اتو، لی شیانگ، مشتریان می‌توانند خودروهای جدید این شرکت را با قیمتی بین 29 تا 45 هزار دلار خریداری کنند.

به گزارش خودروم، پلتفرم خاص BEV امکان استفاده از فناوری شارژ سریع را فراهم می‌کند. به این ترتیب می‌توان خودروهای لی اتو را در ۱۰ دقیقه شارژ کرد و با آنها ۳۰۰ یا ۵۰۰ کیلومتر پیمایش داشت. همچنین لی اتو مشغول ساخت شبکه اختصاصی شارژ محصولات خود است.

لی شیانگ طراحی خودروهای جدید لی اتو را کاملاً متفاوت از خودروهای امروزی دانست و محصولات شرکت خود را با آیفون مقایسه کرده است! از نظر او خودروهای لی اتو متفاوت بوده و محبوبیت بالایی کسب خواهند کرد و آنها به ازای افزایش قیمت ۱۴۸۰۰ دلاری بر روی هر محصول، مدلی متفاوت و مناسب با نیاز مصرف کنندگان را خواهند ساخت.

لی شیانگ پیش بینی می‌کند که تا سال ۲۰۲۵ فروش خودروهای الکتریکی در چین از ۸ میلیون دستگاه هم فراتر رود و هدف‌گذاری لی اتو به دست آوردن سهم ۲۰ درصدی از بازار چین و فروش سالانه ۱.۶ میلیون خودرو است.

کارخانه لی اتو در چانگژو واقع شده و این شرکت فاز دوم خط تولید خود را توسعه می‌دهد. با اتمام طرح توسعه کارخانه لی اتو، ظرفیت تولید کارخانه به ۲۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید. همچنین انتظار می‌رود که این شرکت تا سال ۲۰۲۵ یک کارخانه دیگر هم در چونگ کینگ بنا کند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.