فیفان R7 با قدرت 536 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متری رسماً معرفی شد
در نمایشگاه خودروی چونگ کینگ 2022 منتشر شده در ۰۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۷

فیفان با همکاری سایک از مدل R7 در نمایشگاه خودروی چونگ کینگ 2022 رسماً رونمایی کرد.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، خودروساز تازه تأسیس فیفان موتورز از دو خودروی پرفروش R7 و ماریول R در نمایشگاه خودروی چونگ کینگ 2022 رسماً رونمایی کرد. این خودروساز نوپا به دنبال کیفیت و ارائۀ خدماتی متمایز به مشتریان خود است. فیفان موتورز در غرفۀ خود در نمایشگاه چونگ کینگ سعی دارد که با ادغام رنگ‌ها و سازهای موجود در غرفه، حس مینیمالیستی را در میان بازدیدکنندگان زنده کرده و ترکیبی از تکنولوژی و زندگی هوشمند را به نمایش می‌گذارد. نقطۀ متمایز این غرفه، نمایش صفحه دیجیتالی سه گانۀ ترینیتی (Trinity) فیفان برای شبیه‌سازی فناوری‌های هوشمند در فیفان R7 است.

فیفان R7 با مشارکت فنی سایک ساخته شده و به عنوان یک شاسی‌بلند الکتریکی هوشمند و فناورانه، دارای طراحی زیبا و لوکسی است. فیفان R7 در چهار رنگ آبی تکیلا، بنفش بال نقره‌ای، صورتی استریمر و سفید یونشو عرضه می‌شود. طول این خودرو 4.9 میلی‌متر بوده و فاصلۀ دو محور آن 2950 میلی‌متر است. ضریب درگ فیفان R7 به لطف طراحی عالی و آیرودینامیکی بدنه به 0.238 می‌رسد.

در فیفان R7 از سیستم تعاملی کابین هوشمند Rising OS و مجهز به تراشه کوالکام اسنپ دراگون 8155 با بالاترین توان محاسباتی استفاده می‌شود. صفحه‌نمایش سه گانه R7 در مجموع 43 اینچی بوده و نهایت لذت بصری را به ارمغان می‌آورد. بخشی از صفحه مزبور به ابعاد 15.5 اینچ از نوع امولد بوده و کیفیت بالا 2.5K با تراکم پیکسل 200PPI و زاویه دید 180 درجه و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز را پیش روی رانندگان قرار می‌دهد. ابعاد صفحه کیلومتر 1.25 اینچ است و صفحۀ نمایش سرنشینان با ابعاد 12.3 اینچ از نوع مینی LED پیشرفته بوده و وضوح تصویر آن فول اچ‌دی است. هدآپ ازنوع AR-HUD ارتقاء یافته بوده و بالاترین وضوح تصویر را دارد و اطلاعاتی مانند ایستگاه شارژ و مکان‌های خرید را به نمایش می‌گذارد.

Feifan R7

برروی شیشه‌ها از پوشش نقره استفاده شده و میزان تابش پرتوهای فرابنفش به داخل خودرو را 99.9 درصد کاهش می‌دهد. در داخل از چرم ناپا، تهویۀ خودکار، ماساژور صندلی، سقف پانوراما با عایق دو لایه، سیستم رانندگی هوشمند و پیشرفتۀ PP-CEM، رادارهای سطح بالای LUMINAR، سیستم تصویربرداری 4 بعدی پرمیوم، رانندگی هوشمند NVIDIA Orin با دوربین‌های 8 مگاپیکسلی با کیفیت، دوربین شش بعدی و… استفاده شده است.

پیشرانه‌ها مجموعاً 536 اسب بخار قدرت دارند و گشتاور آنها 700 نیوتن‌متر است. شتابا صفر تا صد حدود 4 ثانیه بوده و باتری‌ها برای پیمایش 600 کیلومتر با یکبار شارژ مناسب هستند.

دسته بندی ها: تازه ها منتخب
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.