فولکس واگن مدیر ارشد فناوری خود در چین را تغییر داد
منتشر شده در ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۰

فولکس واگن تغییرات مهمی در ساختار مدیریتی تشکیلات خود در چین اعمال کرده و دو مدیر تازه نفس را برای مدیریت و رهبری گروه فولکس واگن چین به خدمت گرفته است.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، گروه فولکس واگن در تاریخ 17 ژوئن 2022 اعلام کرد که مارکوس هافک مایر (Marcus Hafkemeyer)، مشاور استراتژی و اجرایی شرکت خودروسازی هوآوی در شانگهای را به عنوان مدیر ارشد فناوری گروه خودروسازی فولکس واگن چین منصوب کرده و او از ابتدای ماه اوت فعالیت خود را آغاز می‌کند.

مارکوس هافک مایر فعالیت حرفه‌ای خود را در سال 1997 و به عنوان مهندس توسعه در اینگولشتات و شرکت آئودی آغاز کرد. او در سال 2020 به عنوان مشاور استراتژی و اجرایی ریاست و مدیر اشد خودروسازی هوآوی در شانگهای چین منصوب شده بود.

همزمان با این رخداد خبر می‌رسد که استفان مچا، مدیر عامل فعلی گروه فولکس واگن روسیه، از ابتدای ماه اوت به عنوان مدیر عامل جدید برند خودروهای سواری فولکس واگن و رئیس فروش فولکس در چین معرفی شده است. به این ترتیب او مسئول بازار چین در هیئت مدیرۀ گروه فولکس واگن بوده و از ابتدای آگوست رهبری فولکس واگن در چین را بر عهده خواهد داشت.

استفان مچا(Stefan Mecha) بیش از 15 سال است که با گروه فولکس واگن همکاری می‌کند. او قبل از پیوستن به فولکس واگن سمت‌های مختلفی در شرکت‌های دایملر و Sixt داشت و در سال 2020 به عنوان مدیر کل جدید گروه فولکس واگن در روسیه منصوب شده بود.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.