فروش 10 هزار دستگاه پژو 408 جدید در نیم ساعت
منتشر شده در ۱۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۷

پس از رونمایی پژو 408 جدید، بلافاصله پیش فروش آن آغاز شد و تنها در نیم ساعت، 10 هزار دستگاه از آن به فروش رسید.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، شرکت مشترک دانگ فنگ پژو در ماه گذشته موفق به تحویل 10367 خودرو به مشتریان خود شد و مجموع حجم فروش آن در نیمه اول سال 2022 به رقم 56370 دستگاه رسید. سرمایه‌گذاری مشترک چین و فرانسه در زمینه تولید خودرو بسیار خوب بوده و دو طرف به دنبال بهبود استراتژی‌های عملیاتی خود در بازار هستند.

دانگ فنگ پژو در قدم اول مجموعه‌ای از مدل‌های جدید یا بروز شده را از ابتدای سال 2022 عرضه کرده است. این شرکت در تاریخ 8 ژوئن 2022 از مدل جدید پژو 408 رونمایی کرد و این محصول اولین مدل پژو با لوگوی جدید این شرکت است که در چین به تولید می‌رسد.پس از رونمایی پژو 408 جدید، بلافاصله پیش فروش آن آغاز شد و تنها در نیم ساعت، 10 هزار دستگاه از آن به فروش رسید.

چین و فرانسه در قدم بعدی استراتژی بازاریابی خود را تغییر داده و مجموعه‌ای از رویدادهای بازاریابی را به منظور تقویت برند و فروش سازمانی انجام دادند.

گام نهایی دانگ فنگ پژو، تقویت سیستم خدمات مشتری و خدمات رسانی جامع، دقیق و شفاف بود. به همین منظور آنها تحویل خودرو و خدمات پس از فروش را بهبود داده و سرویس‌هایی از قبیل تعمیر و نگهداری تلفنی، ارتباط با مشتری و… را ارائه کردند. این خدمات تأثیر قابل توجهی در افزایش اعتماد و اتکای مشتریان دانگ فنگ پژو دارد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.