شرایط فروش فوری سایپا در بهمن 1401
منتشر شده در ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰
سایپا شاهین

شرایط فروش فوق العاده کوییک و شاهین در بهمن 1401 توسط گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.

به گزارش خودروم، شرایط فروش فوق العاده کوییک و شاهین در بهمن 1401 توسط گروه خودروسازی سایپا اعلام شد. متقاضیان عادی جهت ثبت نام محصولات در این طرح باید اقدام به تعریف حساب وکالتی برای شرکت سایپا و پارس خودرو در یکی از بانک‌های تجارت، ملی، صادرات، رفاوه و اقتصاد نوین نمایند. متقاضیان طرح مادران یا حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز ضمن امکان ثبت نام برای یک خودرو، فرزند دوم و ما بعد آنها باید پس از تاریخ 19 آبان ماه 1400 متولد شده باشد.

شرایط فروش فوری سایپا در بهمن 1401

محدودیت کد ملی و ثبت نام برای هر کد و محدودیت 18 سال سن و ارائه گواهینامه در این طرح اعمال می‌شود. همچنین امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد. متقاضی طی 48 ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد خودروسازان نداشته باشد. شماهر تلفن همراه باید متعلق به شخص متقاضی باشد. امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی میسر نیست.

در این طرح کوییک R پلاس اتوماتیک آپشنال با قیمت 297 میلیون و 518 هزار تومان با رنگ‌های نقره‌ای مشکی، کرم مشکی، سفید مشکی، سفید قرمز و مشکی قرمز از شرکت پارس خودرو و با تحویل 90 روزه عرضه می‌شود. شاهین G نیز با قیمت 344 میلیون و 747 هزار تومان در رنگ سفید و از شرکت سایپا با تحویل 90 روزه قابل خریداری است. خریداران امکان ثبت نام از ساعت 14 روز سه شنبه 4 بهمن ماه 1401 را دارند.

دسته بندی ها: شرایط فروش
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.