شرایط فروش اقساطی خودرو جدید KMC J7 – شهریور 1401
منتشر شده در ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۰
KMC J7 / کی ام سی جی7

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی KMC J7 را با قیمت 1 میلیارد و 265 میلیون تومان اعلام کرد. پیشرانه 1,5 لیتری این خودرو 172 اسب بخار قدرت دارد.

به گزارش خودروم، شرکت کرمان موتور، شرایط فروش اقساطی خودروی جدید و سدان KMC J7 یا جک جی7 را اعلام کرد و متقاضیان این خودرو می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ 16 شهریور ماه سال 1401 نسبت به خریداری آن اقدام کنند.

در طرح مزبور شرکت کرمان موتور، قیمت مصوب محصول جدید خود را 1 میلیارد و 265 میلیون تومان تعیین کرده است. خریداران می‌توانند در زمان ثبت نام 600 یا 650 میلیون تومان پرداخت کرده و مابقی مبلغ را در اقساط 18 و 30 ماهه بپردازند.

لازم به ذکر است که 65 میلیون تومان تخفیف ویژه برای خریداران KMC J7 در نظر گرفته شده و قیمت نهایی این خودرو 1 میلیارد و 200 میلیون تومان است. مشتریان کرمان موتور این محصول را می‌توانند در رنگ‌های سفید و مشکی سفارش داده و پس از گذشت 45 روز کاری تحویل بگیرند. کی‌ام‌سی جی7 یا KMC J7 به پیشرانه‌ای 4 سیلندر با حجم 1500 سی‌سی و توربوشارژ با قدرت 172 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر مجهز بوده و برای انتقال قدرت به محور جلو از جعبه‌دنده‌ای 6 سرعته دوکلاچه استفاده می‌کند.

KMC-J7/ فرمان کی ام سی جی 7

از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به شش عدد ایربگ، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم پایش باد تایرها، سیستم کنترل کشش، دوربین ۳۶۰، سنسور نور و باران، ترمز پارک برقی، اتوهلد، استارت و ورود بدون کلید، سقف پانوراما، آینه‌های تاشو برقی، مانیتور عمودی، کنسول میانی مجهز به سردکن، شارژر وایرلس، کلاستر دیجیتال، کروز کنترل، گرمکن صندلی راننده، صندلی راننده برقی، شارژر وایرلس، صندوق عقب برقی، نورپردازی داخل کابین و… اشاره کرد.

دسته بندی ها: شرایط فروش
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.