سرویس حمل و نقل مدرن اُتو راه اندازی می شود
منتشر شده در ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۳

استارت آپ برقی مدرن اُتو سرویس حمل و نقل اختصاصی خود را راه‌اندازی خواهد کرد و در کسب و کار جدید خود از 10 هزار خودروی استفاده می‌کند.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، گاهی اوقات خودروسازان چینی برای تنوع بخشیدن به منابع درآمدی خود، وارد بخش‌های جدیدی از بازارهای مرتبط به صنعت حمل و نقل می‌شوند. شرکت اُتو مدرن(Modern Auto) از این قاعده پیروی کرده و قصد راه‌اندازی سرویس حمل نقل اختصاصی خود با نام مدرن تریپ(Modern Trip) را دارد. مدرن از اُتو ناوی(AutoNavi)  در طرح جدید خود استفاده خواهد کرد.

مدرن تریپ توسط تیمی با 20 سال تجربه در حوزۀ حمل و نقل مدیریت می‌شود. این برند تجاری برروی بخش‌های مهم و پلتفرم‌های عملیاتی حمل و نقل با خودرو تمرکز دارد و به ایمنی مسافران، مدیریت پس از سفر، امنیت پلتفرم و… اهمیت می‌دهد. همچنین مدرن تریپ شامل سفرهای تجاری هم می‌شود و در شرق چین برای ارائۀ خدمات تراسفر فرودگاهی، اتومبیل کرایه‌ای، تشریفات و… حضوردارد.

مدرن تریپ برای افزایش ایمنی مسافران به سیستم تشخیص چهره، تایید مشتریان، جلوگیری از خستگی راننده و… مجهز است. همچنین امکان اشتراک‌گذاری سفرهای مسافران با خانواده، و دوستان قابل اعتماد آنها وجود دارد. آلارم‌های بی‌صدا، تماس اضطراری و ضبط صدا از دیگر قابلیت‌های مدرن تریپ است. مدرن تریپ ابتدا در شانگهای، گوانگژو، نانجینگ، چانگشا، سوژو، یانچنگ، چانگژو، سانیا و شهرهای هانگژو فعالیت خود را آغاز کرده و در ابتدا بیش از 10 هزار خودرو را به کار خواهد گرفت.

خودروی مورد استفاده مدرن تریپ، مدرن این(Modern in) نام دارد. این خودرو تنها محصول شرکت مدرن اُتو بوده و ساخت آن توسط پکن اتومبیل(Beijing Automobile) دنبال می‌شود. خودروی مزبور یک SUV سایز متوسط است. در این محصول از یک باتری 53 کیلووات ساعتی استفاده شده و بُرد پیمایشی خودرو را به بیش از 400 کیلومتر می‌رساند. نسخۀ دیگری از مدرن این با باتری 80 کیلووات ساعتی در دسترس بوده و بُرد پیمایشی آن هم نزدیک به 610 کیلومتر خواهد بود. شارژ سریع از قابلیت‌های محصول شرکت مدرن  اُتو بوده و تنها در 30 دقیقه میزان شارژ آن از 30 درصد به 80 درصد خواهد رسید. قیمت آن کمتر از 30 هزار دلار آمریکا است.

شتاب صفر تا 100 مدرن این حدود 7.9 ثانیه است. پیشرانۀ مورد استفاده در این خودرو، موتوری الکتریکی با قدرت 160 اسب‌بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر است. این خودرو دارای استانداردهای سطح 2 رانندگی خودکار بوده و می‌توان از روی صفحه نمایش لمسی مرکز داشبورد بر آن نظارت کرد. مدرن اُتو در سال 2019 و به عنوان یک استارت‌آپ برقی تأسیس شد و می‌خواهد خودروهای خود را به کشورهای دیگر صادر کند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.