سایپا دیزل کشنده KX520 و کامیونت فوتون M4 را معرفی کرد
محصولات جدید منتشر شده در ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
کشنده KX520

سایپا دیزل در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از کشنده KX520 و کامیونت فوتون M4 رونمایی کرد.

به گزارش خودروم، در حاشیه برگزاری ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته و در فضای آزاد این رویداد، سایپا دیزل با کشنده KX520 و کامیونت فوتون M4 حضور یافت و به نوعی رسماً از این خودروهای تجاری رونمایی کرد.

کشنده کاایکس 520 را باید یکی از جدیدترین محصولات سایپا دیزل دانست که این شرکت در آن از موتور تقویت شده، رادار خطی و ترمز اضطرای استفاده می‌شود. پیشرانه این کشنده 520 اسب بخار قدرت دارد و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 و گیربکس اتوماتیک هوشمند 12 دنده ZF به همراه اینتاردر پنج زمانه است. این کشنده قادر به حمل 44 تن بار بوده و امکاناتی نظیر یخچال و… دارد.

کامیونت فوتون M4

کامیونت فوتون M4 هم در انواع 6 تن خوابدار و بدون خواب و همچنین 8 تن خوابدار به تولید خواهد رسید. در این کامیونت از موتور کامینز با قدرت 155 اسب بخار و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 به همراه گیربکس ZF شش سرعته استفاده شده است. این کامیونت به ترمز موتور یا خفه کن اگزوز مجهز بوده و دارای سیستم ترمز ضد قفل یا ABS است.

هنوز زمان عرضه و فروش خودروهای یاد شده مشخص نیست؛ اما با توجه به معرفی این خودروهای تجاری در نمایشگاه یادشده، احتمالاً سایپا بزودی فروش کشنده KX520 و کامیونت فوتون M4 را آغاز خواهد کرد.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

2 دیدگاه

  1. اکبر رحیمی گفت:

    میخوامش ولی پول کم دارم

  2. اکبر رحیمی گفت:

    ۷۰۰میلون دارم بقیشم هر چند باشه قسطی بدم باتشکر.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.