دانگ فنگ آلئوس از سال 2024 برقی می شود
منتشر شده در ۰۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۲

برند آلئوس از کمپانی دانگ فنگ از سال 2024 فقط خودروهای الکتریکی عرضه می‌کند.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، رئیس گروه دانگ فنگ موتور، ژو یانفنگ در کنفرانسی اعلام کرد که برند سواری آلئوس قصد دارد که از سال 2024 فقط مدل‌های الکتریکی عرضه کند.

به گفته رئیس دانگ فنگ، روند جاری و رو به رشد بهره‌گیری از انرژی‌های جدید و هوش مصنوعی در کمپانی دانگ فنگ شامل پنج نکته مهم و چهار شبکه اصلی است. پنج اصل مهم شامل برقی سازی، روشن فکری، هوش و اتصال، اشتراک‌گذاری و استفاده از مواد سبک وزن است. چهار شبکه اصلی شامل حمل و نقل، انرژی، اطلاعات و امور مالی خواهد بود. توجه به نکات و اصول یادشده صنعت خودرو را به سمت ایجاد انشعابات جدید و یافتن شرکاء صنعتی برای توسعه متقابل می‌برد.

به همین دلیل دانگ فنگ تصمیم دارد که برند آلئوس از سال 2024 تمام محصولات جدید خود را به شکل الکتریکی عرضه کند و میزان V2X (ارتباط خودرو با همه چیز) را به 80 درصد برساند. این گروه می‌خواهد که بیش از نیمی از محصولات جدید آنها به فناوری‌های رانندگی خودران سطح 2 و 3 تجهیز شده و آزمایش‌های مورد نیاز در مقیاس وسیع برای بهره‌گیری از وسایل نقلیه خودران سطح 4 را انجام دهد.

گروه دانگ فنگ به ادغام و همکاری‌های صنعتی علاقۀ فراوانی داشته و در حال حاضر با بیش از شش هزار تأمین کننده در ارتباط است. هزار تأمین کننده همکار با دانگ فنگ فقط در استان هوبی استقرار دارند. این شرکت به همکاری‌های خود با سایر شرکت‌ها ادامه می‌دهد و صنعت خودروسازی چین را توسعه خواهد داد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.