خرید لوازم یدکی دسته دوم توسط مردم!
منتشر شده در ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۵
لوازم یدکی

اکثر مردم به دلیل عدم توانایی خرید قطعات نو به سمت خرید قطعات استوک یا کارکرده رفته اند که این مساله خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد می‌کند.

به گزارش خودروم و به نقل از ایسنا، رییس اتحادیه لوازم یدکی و نمایندگی‌های مجاز خودرو اهواز گفت: با توجه به تولید قطعات داخلی با کیفیت، قطعات مورد نیاز مردم در دسترس هستند و در حال حاضر لوازم یدکی قاچاق در اهواز ملاحظه نشده است.

رحمت الله صباغ با اشاره به وضعیت بازار قطعات یدکی در اهواز اظهار کرد: با توجه به بررسی بازار مصرف قطعات خودرو در اهواز قطعاتی مانند لنت ترمز، شمع موتور، دیسک و صفحه کمک فنر بیشترین مصرف و خرید را در بازار از سوی مردم دارند.

وی بیان کرد: با توجه به تولید قطعات داخلی با کیفیت قطعات مورد نیاز مردم در دسترس هستند و در حال حاضر لوازم یدکی قاچاق در اهواز ملاحظه نشده است. همچنین در این راستا و برای پیشگیری از وجود لوازم قاچاق در بازار، باید ۵۳ قلم از لوازم یدکی و قطعات خودرو دارای شناسه‌ باشند که باتری و صفحه کمک فنر جزو آن‌ها هستند.

صباغ تصریح کرد: به دلیل قیمت مناسب و ضمانت قطعات داخلی، مصرف کننده تمایل بیشتری به استفاده از قطعات داخلی دارند.

وی در خصوص قیمت بالای قطعات نو خودروهای خارجی اظهار کرد: با توجه به وضعیت ارز و نوسانات آن در کشور و قیمت بالای قطعات خودروهای خارجی، مصرف‌کنندگان این خودروها قطعات خود را از طریق منابع و مراکز مجاز تامین می‌کنند.

صباغ با اشاره به عدم توانایی اکثر افراد در خرید قطعات نو بیان کرد: اکثر مردم به دلیل عدم توانایی خرید قطعات نو به سمت خرید قطعات استوک یا کارکرده رفته اند که این مساله خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد می‌کند.

منبع: ایسنا

دسته بندی ها: تازه ها
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.