حساب وکالتی سایپا در بانک صادرات، ملت و اقتصاد نوین
منتشر شده در ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۵
لوگوی شرکت سایپا

سایپا با صدور بخشنامه‌ای امکان پیش فروش محصولات خود با حساب وکالتی بانک صادرات، ملت و اقتصاد نوین فراهم نمود.

به گزارش خودروم، پس از صدور بخشنامه‌ای مبنی بر الزام متقاضیان طرح پیش فروش سایپا در دی ما 1401 به بازکردن و تعریف حساب وکالتی در بانک تجارت، این شرکت با صدور اطلاعیه‌ای جدید، امکان پیش فروش محصولات خود با حساب وکالتی بانک‌های صادرات، ملت و اقتصاد نوین را فراهم کرد.

در متن منتشر شده توسط سایپا آماده است که احتراماً پیرو بخشنامه 418862 مورخ 21 دی ماه 1401 در خصوص توضیحات تکمیلی پیش فروش انواع محصولات گروه خودروسازی سایپا به اطلاع می رساند با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با بانک‌های صادرات، ملت و اقتصاد نوین، امکان تعریف حساب وکالتی مطابق بخشنامه ارسالی در بانک‌های مذکور به صورت حضوری در شعب وجود دارد. لذا نمایندگی‌های گرامی می‌توانند نسبت به اطلاع رسانی و راهنمایی متقاضیان محترم اقدام نمایند.

حساب وکالتی سایپا در بانک صادرات، ملت، اقتصاد نوین

لازم به ذکر است که موارد مذکور یعنی تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان خرید خودرو از طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(مادران) نمی‌شود. برای اطلاع از جزئیات حساب وکالتی و تعریف آن در بانک تجارت بر روی اینجا کلیک کنید.

حساب وکالتی پیش فروش سایپا در کدام بانک باید باشد؟

در ابتدا بانک تجارت توسط سایپا اعلام شده بود؛ اما اکنون امکان تعریف حساب وکالتی در بانک صادرات، اقتصاد نوین و ملت برای شرکت در پیش فروش سایپا فراهم شده است.

چه کسانی حساب وکالتی نیاز دارند؟

در طرح پیش فروش سایپا تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان خرید خودرو از طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(مادران) نمی‌شود.

دسته بندی ها: تازه ها
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.