جشن جک برای صادرات 225 خودرو به مکزیک
منتشر شده در ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹

کمپانی جک از صادرات 225 دستگاه از محصولات برقی خود با مدل e-JS4 به کشور مکزیک خبر داده و برای نمایش این رخداد مهم، جشنی به عنوان مراسم خروج در انبار برگزار کرد.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، مدل e-JS4 براساس سیهول E40X ساخته شده و به تازگی وارد بازار چین شده بود. سیهول E40X نسخۀ الکتریکی سیهول X4 بوده و با قیمت 20200 تا 24900 دلار در بازار چین به فروش می‌رسد. این خودروی برقی به غیر از مکزیک، راهی کشورهای دیگری مانند برزیل شده و در کنار برادر خود یعنی مدل E-JS1 قرار گرفته است.

هنوز مشخص نیست که آیا نسخۀ صادراتی e-JS4 مشابه با نسخه‌های موجود در بازار چین است یا نه؛ ولی از نظر ظاهری تفاوتی میان آنها نیست و از لوگوی JAC استفاده می‌شود. نسخۀ عرضه شده در چین، مجهز به سیستم رانندگی هوشمند سطح 2، کابین هوشمند و صدای هوشمند Iflytek است.

مدل e-JS4 دارای موتوری 110 کیلوواتی با گشتاور 340 نیوتن‌متر بوده و از آنجا که این خودرو به مکزیک صادر می‌شود؛ احتمال تغییر جزئی اعداد مزبور وجود دارد. برنامه‌های جک در مکزیک به صادرات ختم نشده و این شرکت از طریق یک تیم پژوهشی به دنبال بازخورد محصولات خود در میان مشتریان مکزیکی و در نتیجه بهبود عملکرد محصولات خود با توجه به تجربۀ کاربری مشتریان است.

این اولین حضور جک در بازار مکزیک نیست و پیش از آن شرکت آنهیو آنکیا(Anhui Ankai Automobile) به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های جک، موفق به صادرات 800 اتوبوس گازسوز به مونتری، سومین شهر بزرگ مکزیک شده بود. در واقع جک جایگاه خود در بازار مکزیک را تثبیت کرده و 10 سال پیش هم در بازار مکزیک حضور داشت. جک در سال 2018 هم سدان J4 Trend را به بازار مکزیک صادر  و مدتی بعد آن را تولید کرد. در حال حاضر جک فقط خودروهای ICE را می‌سازد و 60 درصد بازار خودروهای برقی مکزیک را براساس آمار سال 2021 به خود اختصاص داده و این برتری یکی از  عوامل افزایش ارزش بازار جک بود.

جک در سه ماهه نسخت سال 2022 موفق به فروش 62 هزار خودروی سواری برقی شد و این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، رشد 40.96 درصدی را نشان می‌دهد. همچنین در مدت زمان مزبور، جک 38400 خودروی برقی صادر کرد که نشان دهندۀ رشد 37.2 درصدی آن نسبت به سال قبل است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.